jokki Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Kom på en ting jeg har sett en del av i oslo i de siste varme dagene. Godt lubne damer/menn/jenter/gutter som skal gå i trange t-skjorter/topper og gjerne litt korte også så magen kommer dinglende ut over bukse/shorts kanten rett som det er. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 NOT: -Gangsterstil -Emostil -Fjortishår (Sånn jævla sidesleik) -Gutter+sminke -Gutter+rosa -Volcom, DC, D&G, Björn Borg og resten av driten -V-genser -Bling -Gutt+shavede legger -Jenter som ikke viser former Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Kvinnfolk i tynne hvite klær Spessielt morsomt å ha vannkrig med disse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 NOT: -Gangsterstil -Emostil -Fjortishår (Sånn jævla sidesleik) -Gutter+sminke -Gutter+rosa -Volcom, DC, D&G, Björn Borg og resten av driten -V-genser -Bling -Gutt+shavede legger -Jenter som ikke viser former Du liker virkelig ikke mye, gjør du? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jo, egentlig. Jeg bare skilte ugresset fra rosene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 NOT: Adidas-klær til hverdags Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Kom på en ting jeg har sett en del av i oslo i de siste varme dagene. Godt lubne damer/menn/jenter/gutter som skal gå i trange t-skjorter/topper og gjerne litt korte også så magen kommer dinglende ut over bukse/shorts kanten rett som det er. Mennesker som trer på seg alt for små klesplagg(helst 2-3 str for små), slik at fett dingler ut i det fri, er jo hot da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hot: Emoer Converse Koss headset Jogge bukse Sony ericsson Not: Fjortiss stil Wannabees Trange jeans på feite folk Sokker nede sokka eller med strikk Sosser! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hot:Emoer Not: Fjortiss stil Wannabees Phail. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bare skilte ugresset fra rosene. Hva er så disse "rosene" dine? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hot:Koss headset Kanskje for 5 år siden. Blir kvalm hver gang jeg ser noen med portapro Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hot:.... Emoer, koss headsett og joggebukse, herre! For første gang liker jeg sosser bedre enn noe. ..... Tørr du ikke skrive hva som er hot? Eller er det ikke noe som er hot for deg. Endret 2. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 HOT vans sko buska i sokkene wesc klær, dc, volcom, etc bustete hår jeans fra j&j, carlings, levis NOT emo stil fake bonde stil nerdestil bolleklipp Lenke til kommentar
Defo Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) -- Endret 30. august 2013 av Defo Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Faen te massa soss jævla og emoa d va her... Hot. Baggys Skatesko ala DC,Adio og DVS Zip hoods/Hettegenser Store T-shirts Caps Slaskestil Joggebukse Not. Pique Joggesko Vneck ting Emo Stramme klær Soss Forbanna store solbriller som dekker halve trynet.. Rosa Ruter og striper Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Faen te massa soss jævla og emoa d va her... Faen te massa gangster-wannabe`s d va her... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 HOT: Pique Ralph Lauren Slim fit V-neck Skjorte Tynne vanlige gensere fra gant, ralph lauren, lacoste osv Preppy stil Surfe stil Enkle belter, ikke for mye bling Enkelt Noen slimme hettegensere KAN være fint og kult. Finner noe fint fra Gant, lacoste, wesc osv. NOT: Altfor baggy klær Skatestil Gangster stil (yoyo for store klær) Skatesko Bling Sægging Gæssing Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjedde med fem hot and not? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Bruk energien din på noe annet. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hot: maxikjoler og langt, rufsete hippiehår Tynne leopardstrømpebukser () Selvlagede smykker og armebånd, gjerne i hemp, og med farger som forsterker brunfargen Streetfashon Røde pumps 50-talls kjoler/stil Røde eller barbierosa negler Store vesker med plass til hele livet mitt i Not: Flue solbriller. Det kan være så inn det bare vil, men der ser teit ut! Å matche typen i klesveien. Det var vel aldri inn, men jeg ser alt for mange som gjør det. Eh, skal oppdatere senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå