Discipline Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Scroll deg til bunnen av siden http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Worst case scenario:Sagging med buksa ned i sokkene, altså bukselengde på størrelse med en genser. Sist jeg sjekket var overkroppen ca like lang som bena (give or take noen cm) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hot: - Lacoste tee'sa. - Lyse olabukser. - Gjerne gjennomført stil. - genser i enkle farger, grå, svart, brun etc. Og ikke se ut som et jævla 'vegvesen' skilt. - Skjorter om sommmern. Not: - Gangsterstil. - bling i øret. - Tights på jenter. - STORE blingete kjeder, som 95% av det er fake. - Baggy jeans. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 HOT: - Trench coats - Pumps - Slimfit - Hettegenser - Gjennomført stil, mao folk som kan kle seg. NOT: - V-hals (Ser så skeivt ut) - Fake - Ting som er i Cerise - Joggesko - UCLA Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Hettegenser HOT? Mens V-hals er NOT Jaja, smaken er som baken. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Heit å få en diger bamsekos av en med hettegenser. V-hals ser som sagt bøg ut. Smaken er som baken. Det skal være visst Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Hot: Surf-shorts Skarp gul t-skjorte Necklace (ikke tykt, ikke juggel) Kvinnfolk i tynne hvite klær Not: Bjørn borg boxer (som i tillegg rekker over navlen) Caps (Gjerne gangstah-style eller rosa) Bukser som både du og alle vennene dine får plass til inni samtidig Klær med reklame for øl og andre "tøffe" ting Kjetting rundt halsen Nerde-tskjorter fra spreadshirt, o.l. Vans-sko, yuck! Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 hot: hettegenser skatesko caps joggebukse piratbukse NOT! pique buksa ned på leggene emo stil replica emo sko Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 HOT: Slitte bukser, gjerne med hull i Skinnjakker Accesories, ala halskjeder, armbånd, ringer osv, de skal være kule tho Skjorter Skuldervesker/messengerbags/whatever det heter Bikere NOT: Det meste som går inn under emo/goth/wannabegangster etc. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Not: Hettegenser. Skatesko. Caps. Joggebukse. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Har aldri skjønt v-halsgensre. Uansett hva du gjør med dem, mangler man bare Woody Allen brillene for å se ut som en filmnerd fra åttitallet/brite i overgangsalderen. Nei, få collegegensrene tilbake! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Man kan velge mellom å ha skjorte under og se ut som denne staute karen: eller bare kjøre den enkle, classy løsningen: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 V-hals er penere enn en collegegenser. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Dette er vel litt nærmere sannheten for majoriteten av forumets lesere: Men herregud, om du mener det ser bra ut, så for all del. Jeg har bare aldri sett normale mennesker som har kledd det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Er ikke det en cardigan-vest elns? -- Jeg fant noen bilder av meg selv i v-hals, så kan du se at ikke alle ser ut som megaduster i de. Med mindre du synes jeg ser megadust i v-hals. Det kan jo hende deg også. ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Dette er vel litt nærmere sannheten for majoriteten av forumets lesere: Men herregud, om du mener det ser bra ut, så for all del. Jeg har bare aldri sett normale mennesker som har kledd det. Det der kaller jeg en cardigan. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Måtte velge det verste eksemplaret av..ja, hva er det egentlig? Det nytter jo ikke å velge ut det styggeste av det stygge og sette det som en standar. O_o Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det var en cardigan ja. Dorian, No worries, I'd hit that. Endret 1. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hot: - Slitte, litt baggy, jeans. Ikke slike gangster-Fubu-bukser, men jeg synes det er pent når buksene sitter litt løst. - Klokke (helst med metall- og ikke skinnrem) - Skjegg - Lue (ikke gammel skilue fra G-sport, men noen personer kler lue utrolig bra - men ikke alle!) - Sneakers - Skjorte. Digg å gå i skjorte med oppbretta armer nå om sommer'n. - T-skjorter med kult trykk - Skjorte med V-halsgenser og pen bukse til fest. - Tre-delt dress kan være utrolig fett på den rette personen Not: - Standard J&J- og Carlings-stil (ser spesielt mange folk fra Lithauen og Polen med den stilen her i Stavanger) - Bling - Buksen opp i sokkene (vet at "alle" har nevnt det, men jeg nevner det allikevel ) - Ansiktspiercinger - Fjortissfrisyrer med en hel boks Reanti oppi Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Er ikke det en cardigan-vest elns? -- Jeg fant noen bilder av meg selv i v-hals, så kan du se at ikke alle ser ut som megaduster i de. Med mindre du synes jeg ser megadust i v-hals. Det kan jo hende deg også. ^^ Nja.. bare litt dust.. ikke megadust.. hvertfall ikke superdust, eller superduperdust.. kanskje bare litt dust.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå