Zethyr Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Med et slikt trangsyn overrasker det meg ikke at du ikke kan forskjellen på bein og føtter, eller bein og fot (føtter i entall). En sier ikke "disse skoene passer beinet mitt perfekt", en sier "disse skoene passer foten min perfekt". Eventuelt "disse skoene passe føttene mine perfekt". Du ville kanskje sagt "disse skoene passer fotene mine perfekt"? Bruk "føttene" du, i alle fall skriftlig.Edit: Zethyr: det kan hende du misforstod han siden han brukte føtter og ikke sko. Jeg er sikker på at han kunne brukt begge deler og fått fram det poenget han ville. 1. Det var snakk om bukser, ikke sko. Bukser som er tranger rundt føttene (bokmål-føttene) har jeg aldri sett.2. Hvor har du det fra at jeg sier "fotene" ? "Bein" kan nemlig også være et flertallsord. Siden man ikke sier "ett bein, flere beiner" Panzergraf: Jeg trodde faktisk at de 5 siste på "hot"-lista di var den egentlige "not"-lista Så forskjellig smak kan man altså ha. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hot: - Slitt "grov" denim - Fete T-skjorter med diverse trykk (ala det man finner på Karmaloop) - Enkle hvte/sorte T-skjorter (Levis Red Tab etc.) - Sneakers (superstars, Dunk low ... ) og skatesko - Lue (ikke slik random lue som har gått i arv i fem generasjoner, men mer skate-beanie) - Armbåndsur - Skjegg Not: - Pannebånd - Slik bred klokke med skinnrem - Random Cubus T-skjorter med store tall og gatenavn i USA - morsomt å lese T-skjortene til folk, og se hvor mye piss som faktisk står der. - Brand flashing - Slik glatt "Bærum-stil" (sorry hvis jeg tråkker noen på tærne her) - Typisk raddis-sosialist-venstrepolitisk stil - Palestina-skjerf Edit: Klarte å glemme Palestina-skjerfet. Endret 30. januar 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 hot: Grove ullgensere Rutete skjorter, BD Hodeplagg/hatter Herrebukser i ull Skinnhansker not: Logoflashing/trykte motiver v-genser uten skjorte hoodies denim sneakers Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Og du er tydeligvis ikke en av dem du heller Sweetshit.. HOT: - Ziphoods (mørkeblå, svart, grå etc.) fra merker som WESC eller enkelt og greit H&M. - Mørke jeans fra Levi's/Nudie/J.Lindeberg (eller andre kvalitetsmerker) - Enkle t-skjorter uten motiv, gjerne langermet. Helst hvite. - Hvite sneakers fra Le Coq Sportif, Nike, Puma, Lacoste el. (ja, mye pga. merkene) - Belter generelt, svart/brun/hvit, fra Gucci/J.Lindeberg/Dior etc. (nei, ikke med store spenner, men vanlige, enkle. Kvalitetsmerker.) NOT: - Typisk nerdestil (enten veldig fett eller veldig tørt hår uten noe i, for store/for små bukser i horrible farger, klær som ikke matcher i det hele tatt etc.) - Typisk gangsterstil (svart joggedress med masse blingbling-trykk på f.eks., svære falske smykker som ikke passer inn osv.) - "Emo-stil" (bare svart etc.) - Veldig stramme bukser på gutter. - Jeans/bukser med høyt liv. DET SER SÅ JÆVLIG UT. nice nice, helt enig med deg ass. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Gidder ikke nevne noe som er "hot"... Not: Dongeribukse/joggebukse langt oppi nakken. En eller annen genser som e er aaltfor liten, eller aaaltfor stor. Midtskill, :S Wemo-stil. Wangster-stil. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Hot: -Mørk slimfit pea/refeer/los/trench -Middels mørke til mørke gråblå/blå/svarte jeans -Stramme t-skjorter -Høye boots -Ullgensere Not: -Feil bruk av sminke (særlig feil bruk av det vide begrepet "brunkrem") -bukse med strikk/buksa nedi sokken -Pastellfarger -J.Lindeberg/WESC generelt -Folk som kler seg etter en musikkstil bare fordi det er kult... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg føler for å legge til en ting på NOT-lista mi... GASP Treningsbukser på små og spinkle gutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 GASP-bukser utenfor treningsrommet ser tilbakestående ut. Spesielt hvis den er akkompagnert av en boblevest/jakke. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 GASP-bukser utenfor treningsrommet ser tilbakestående ut. Spesielt hvis den er akkompagnert av en boblevest/jakke. haha er så enig, ene kompisen min bruker det tilog med på byen, ser så latterlig ut.. :!: " Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 HOT: Pique(leif?). Cardigan. Korte og tighte skinnjakker, uten altfor mye dill på. IKKE HETTE. Riktig bruk av skjerf. Riktig bruk av v-halser. NOT: Bukser som ser ut som pølseskinn på beina. Ziphoods - dog jeg har en jeg bruker regelmessig:\ Hårbånd. Boblejakker. Fake D&G/Armani/Gucci-osv med massiv logoflash. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hot: 1 - Gjennomførte alternative stiler 2 - Dreads (enten blonde, svarte eller i sprø farger9 3 - Skinnjakker 4 - Gutter i kilt 5 - Ødelagte bukser Not: 1 - Brede pannebånd 2 - Buksen nedi sokkene 3 - Tennissokker 4 - Wifebeaters 5 - Brunkrem. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Dreads ser jævlig kult ut på noen ja. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 HotZ: Slimfit Sneakers Enkelt Urverk på lanken Lite belte Not: Hettegenser Flashy logoer Stort belte Skatesko Baggy bukser Lenke til kommentar
M..D Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hot: Nike Air Jordan KIDROBOT:P Hvite solbriller Lyse farger 80`s style() Not: Brunkrem Wankster stil Stort wannabee bloods medlem skjerf rundt halsen Stort wannabee bloods medlem skjerf i buksa Stort bling smykke i plastikk med dollar tegn Endret 19. mai 2008 av M..D Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 HOT Piquè Slimfit jeans Strikk nederst på benet, slik at buksen ikke har noen form for "sleng" Kjeder og accessories i stål, sølv, gull etc V-hals genser i enkle farger NOT Alt for store klær med tusen logoer og hundre forskjellige farger Solbriller fra Glitter Buksen i sokkene (går sånn mye selv, men benekter ikke at det er mindre pent) Hårfarge Hvite belter Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Hot: Rene slimfit jeans Cardigans V-hals gensere Losjakker etc. Converse, da bør resten av stilen din være litt rocka Band t-skjorter, så lenge du faktisk liker bandet Tynne slips Enkle belter Skinnjakker som sitter litt stramt Skjerf Smale pensko Not: Buksa oppi sokkene Joggebukser, spesielt de av bomull Random hettegenser fra j&j/blend Skatesko, med mindre du er en skater Klær som er tre nummer for stor Buksa halveis ned på skinka Bling, gjerne kombinert med snus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 AI CARRAMBA! Hva har skjedd med de til høyre? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Aids: En overmodig bruk av brunkrem Siden jeg er en positiv sjel, har jeg ikke kommet på noe nytt på Not-delen siden jeg startet tråden, men. Hot: Kina-krager Lin Bukseseler Messenger bager Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Not: Puppegardiner. Hva faen er det for et misvisende plagg? Fremhever puppene, men man har ingen anelse hvordan magen er. Do not want. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er puppegardiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå