Zethyr Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vet ikke om det er anatomien min som er helt bak mål, men jeg pleier i hvertfall ikke å gå til anskaffelse av bukser som er trange i/over/rundt føttene. Prøver å få de i en nogenlunde ok lengde, og bruker sokker i stedet for en da veldig lang bukse.Trøndere som ikke har fått med seg at man skal skrive bokmål/nynorsk her kaller "bein" for "føtter".PS: De kaller "brødskive" for "kake" også. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Oh, vel forstår frustrasjonen her inne. OT: Not: Tights på jenter - det har jo aldri vært en populær mote, dette med å kle seg ut som østeuropeiske horer. Leggvarmere - av samme grunn. Skinncaps Trenchcoat - blotterplagget kommer jeg aldri til å få sansen for. Silkeboxer - verdens mest irriterende undertøy. Hot: Bukser, gjerne chinos eller Dickies. T-skjorter Gensere Skjorter med korte ermer, rutete som oftest. Sko, Vans og Ipath. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Not: Sneakers( spesielt gucci´s) tynne belter/store belter ser så homsete ut. Gangstere baggy buksa i skokkene Lacoste emo-stil Palestinaskjerf/bandana Hot: V-hals Cardigans slimfit Jeans Enkelt... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Hvorfor ? Fordi du synes de er fine, eller fordi det er en liten grønn krokodille på dem som gir deg status ? Kinda both, må innrømme det. Men jeg liker dem faktisk, helt seriøst. Det er dog bare 3-4 av de mange jeg kunne tenkt meg da. Tror du er en av de få jeg har hørt som har innrømt det. Jeg mener nå at det er sikkert mange sko som ser veldig like ut, men folk betaler heller litt ekstra for Lacoste (: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lacoste skoene har elendig skinn, i forhold til Nike, Puma og Adidas. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skinnet på Nike-sko tar bare et par måneder å slite (min erfaring). Kan hende Lacoste er dårligere, men det gjør ikke Nike automatisk bra. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Hvorfor ? Fordi du synes de er fine, eller fordi det er en liten grønn krokodille på dem som gir deg status ? Kinda both, må innrømme det. Men jeg liker dem faktisk, helt seriøst. Det er dog bare 3-4 av de mange jeg kunne tenkt meg da. Tror du er en av de få jeg har hørt som har innrømt det. Jeg mener nå at det er sikkert mange sko som ser veldig like ut, men folk betaler heller litt ekstra for Lacoste (: "Fordi de er et merke?! Neineieneinei, de bare er såååå kule da lissm.. Hadde seff kjøpt de selv om prisen var lik men det ikke var et merke!!!" Yeah, right.. I tell the truth the first time Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bra: - Topper fra threadless.com - caps - Det meste som kler figuren din bra - Jeans med litt sleng nederst - Firgursydde kjoler/kåper Dårlig: - Det alle går rundt med - Mellabære jenter (kom ikke på det bokmåle ordet! haha) - jeans som er trange helt nederst - Sæggestil /hiphop stil med hundehalsbånd hengende rundt halsen - Klær som er alt for små og trange til store folk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skinnet på Nike-sko tar bare et par måneder å slite (min erfaring). Kan hende Lacoste er dårligere, men det gjør ikke Nike automatisk bra.Jeg har også ødelagt skinnet på Nike-sko til 1200 spenn på noen få måneder med vanlig bruk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Topic, folkens. Det er ikke nødvendig å angripe, eller forsvare seg fra andres lister. Ingen er like. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er et diskusjonforum, og da må det være lov å komme med innspill og diskutere rundt hverandres lister, så lenge det blir en diskusjon, og ikke direkte angrep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skinnet på Nike-sko tar bare et par måneder å slite (min erfaring). Kan hende Lacoste er dårligere, men det gjør ikke Nike automatisk bra.Jeg har også ødelagt skinnet på Nike-sko til 1200 spenn på noen få måneder med vanlig bruk. Jeg skjønner ikke det der. Hva legger du i ødelagt skinn? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg skjønner ikke det der. Hva legger du i ødelagt skinn?At det løsner fra festene i sømmene, f.eks. Eller at man får rifter/sprekker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg sliter ikke ut skoene mine på den måten. Det ene sneakerparet mitt fra Nike har holdt i nesten ett år og jeg bruker dem ofte. Det er veldig enkle, tynne sko. Litt tykkere enn Converse. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hot: - Tettsittende, men ikke for trange klær, til overkropp - Behagelig bukse - Skjorte og penklær generelt - Nybarbert eller et velstelt ikke-harry skjegg - Matchende farger Not: - Pannebånd. - Lue innendørs - Snus - Hiphopstil generelt - Prangende beltespenner Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Haha, var ikke så mye sosser her akkurat Skal la være å kommentere stilene til folk... HOT: Sweatpants Merke: Champion, Nike Lys eller mørk dongeribukse. Merke: Carlings, Jeans&Clothes Ziphoods Merke: Wesc, DC, Jack&Jones Hvite sko Merke: Lacoste, Le Coq Sportif Sidesleik og håret bak rett ut og til sidene NOT: Stramme/gangsta-sægg dongeribukser Oransje/Grønne bukser Random gensere med tall og (fiktive?) gatenavn i USA Tursko, vintersko, støvler, cherox, skolissene knøttet i sløyfe Bakoversveis, midtskill, osv Endret 25. januar 2008 av Baggypants Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Og du er tydeligvis ikke en av dem du heller Sweetshit.. HOT: - Ziphoods (mørkeblå, svart, grå etc.) fra merker som WESC eller enkelt og greit H&M. - Mørke jeans fra Levi's/Nudie/J.Lindeberg (eller andre kvalitetsmerker) - Enkle t-skjorter uten motiv, gjerne langermet. Helst hvite. - Hvite sneakers fra Le Coq Sportif, Nike, Puma, Lacoste el. (ja, mye pga. merkene) - Belter generelt, svart/brun/hvit, fra Gucci/J.Lindeberg/Dior etc. (nei, ikke med store spenner, men vanlige, enkle. Kvalitetsmerker.) NOT: - Typisk nerdestil (enten veldig fett eller veldig tørt hår uten noe i, for store/for små bukser i horrible farger, klær som ikke matcher i det hele tatt etc.) - Typisk gangsterstil (svart joggedress med masse blingbling-trykk på f.eks., svære falske smykker som ikke passer inn osv.) - "Emo-stil" (bare svart etc.) - Veldig stramme bukser på gutter. - Jeans/bukser med høyt liv. DET SER SÅ JÆVLIG UT. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Endelig noen med bra smak! Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hot: Flecktarn <3 Andre kamuflasjemønster, gjerne de som ikke er mainstream "mote", f.eks. MARPAT og ACU er kult, ERDL Woodland er greit om det er ekte eller en god replica. Boblejakker Folk som ikke ser ut som juletrær Bukseseler Hodeplagg, men ikke innendørs og ikke trailercaps Typisk Nerdestil (I can has a cheezburger?) Militære Boots/feltstøvler "Politisk/ideoligisk motivert" det være seg fra ytterste venstre til ytterste høyre, eller Jehovas. Røyk. Det er sexy. Not: Fake kamo. Det er bare idiotisk. Folk som ser ut som juletrær Oppbrettede krager og piqe (sp?) Masse bullshit skrift og symboler Crocks, they are for cocks. Emo. Goter og Black Metal er ok/kult om det er gjennomført. Gangster Hip hop Whigga Snus. Det er nasty. Litt mer en 5, men. Once you pop, you can't stop. Endret 28. januar 2008 av Panzergraf Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er anatomien min som er helt bak mål, men jeg pleier i hvertfall ikke å gå til anskaffelse av bukser som er trange i/over/rundt føttene. Prøver å få de i en nogenlunde ok lengde, og bruker sokker i stedet for en da veldig lang bukse.Trøndere som ikke har fått med seg at man skal skrive bokmål/nynorsk her kaller "bein" for "føtter".PS: De kaller "brødskive" for "kake" også. Med et slikt trangsyn overrasker det meg ikke at du ikke kan forskjellen på bein og føtter, eller bein og fot (føtter i entall). En sier ikke "disse skoene passer beinet mitt perfekt", en sier "disse skoene passer foten min perfekt". Eventuelt "disse skoene passe føttene mine perfekt". Du ville kanskje sagt "disse skoene passer fotene mine perfekt"? Bruk "føttene" du, i alle fall skriftlig. Edit: Zethyr: det kan hende du misforstod han siden han brukte føtter og ikke sko. Jeg er sikker på at han kunne brukt begge deler og fått fram det poenget han ville. Til temaet: Hot: .sneakers .cleant (enkelt, gjerne to grunnfarger), gjerne med detaljer som i hvert sitt tilfelle kan være i fine nyanser av blått, rødt, violett, mørkegrønt. .kreative/kunstneriske motiv på t-skjorte, gjerne uten for mange farger. Motivene må ikke være for store, men det kommer an på. .zip hoodies/hoodies, gjerne uten at merkenavn er det som pryder horisonten. .bukser som går over skoa, ikke for mye over, ikke for lite Not: .sko som godt kunne vært produsert av en aerodynamikkvektleggende sykkelskoprodusent .hodeskaller og flammer .piggehår .at personen blir et levende reklameskilt for D&G .oversminking Endret 28. januar 2008 av kjaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå