TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Alle som mener at skatesko/vans er hot, er not Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hot: Camo-farger Bandlogoer gode lommer svart eller rødt passelige størrelser Not: bling gangsta-caps skjerf som gangstaene går i for å bli tøff rosa LaCoste t-skjorter Bend it like a banana-pannebånd Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Alle som mener at skatesko/vans er hot, er not SO? Poenget med tråden var at man skulle skrive det man liker selv, ikke følge alle andre.. Har andre sko også, som le coq sportif, nike airdunk mid elns, men vans er kule, det samme er skatesko, noen av de.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Hot : 1.Skatesko 2.Baggy (Ikke for baggy da) 3.Store slappe t-skjorter 4.Trange t-skjorter 5.Ren og enkel stil Liker egentlig mye rart ! Not : 1.Sossestil 2.Tighte jeans 3."Populære" merker 4.Folk som absolutt må betale 1000kr ekstra bare fordi det er et lite merke på klesplagget. 5.Rosa t-skjorter... Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hot: 1. Hvit hettegenser (WESc, Lindberg, C7, osv) 2. Baggypants 3. Hvite Lacoste sko 4. Boblejakke 5. Luggen mot høyre eller venstre, og håret bak rett opp og til sidene Not: 1. Random shit med militærmønster 2. Hennes & Mauritz/Cubus-klær med random tall og gatenavn i USA... 3. Vintersko 4. Treningsjakke (ser bra ut på noen folk men no-no på de fleste) 5. Midtskill, "blankt", hår, dvs uten noe voks i det... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Not: Hettegensere Lacostesko Baggy bukser boblejakker Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Hvorfor ? Fordi du synes de er fine, eller fordi det er en liten grønn krokodille på dem som gir deg status ? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Hvorfor ? Fordi du synes de er fine, eller fordi det er en liten grønn krokodille på dem som gir deg status ? eller fordi de er pene og se på og fine... status med lacoste? javel? er jo ikke akkurat verdens dyreste skomerke, koster vel rundt 1000 lappen som er overkommelig for de fleste til topic: Hot -Cardigen -Vest -V-Hals m/skjorte (høy V-hals) -dynejakker med grei str -Lyse slim fit jeans NOT -åpen cardigen og joggebuske -Fleecejakker -Joggebukse (blant folk) -Lue med dusker ned på siden -Converse Lenke til kommentar
nettii Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hot -hettegensar -joggebukse -bokser -dongribukse -t-skjorte(som passer) Not -dress -v hals -finsko -smykker -bukse som er trange i føta Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Lacostesko er fine da^^ Hvorfor ? Fordi du synes de er fine, eller fordi det er en liten grønn krokodille på dem som gir deg status ? Kinda both, må innrømme det. Men jeg liker dem faktisk, helt seriøst. Det er dog bare 3-4 av de mange jeg kunne tenkt meg da. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Så selv et par jeg kunne tenkt meg i dag, fordi de satt godt på foten og passet bra farve -og utseendemessig til meg. Krokodilla bryr jeg meg fint lite om, og den vil trolig være skjult under en buksekant uansett. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Lacoste sneakers er kjedelige og de færreste av dem er pene, og i tillegg så mainstream som det kan bli. Og fantastisk at noen har dress på "not", hvordan er det overhode mulig? Endret 22. januar 2008 av kolleckio Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Husk på at ting som smak er veldig individuelt, som jo så fint gjenspeiles i denne tråden. Så istedet for å si "ladida er stygt", er det vel mer hensiktsmessig å si "Personlig synes jeg ladida er stygt fordi (...)", da det ikke er en universell regel som sier at "ladida" faktisk er stygt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Men folk burdte ærlig talt være såpass oppegående at de forstår at jeg snakker utifra mine meninger. Viss det er for vanskelig å skjønne, så er det leseren som har et problem. Så unødvening med "jeg synes" i hver post, når man uansett snakker utifra sitt eget ståsted. Endret 22. januar 2008 av kolleckio Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hawt: -V-hals/Cardigan -Thight jeans -Slimme sko hvis noen skjønner -Knapper på jakker -Skjorte/polo NOT!!!: -Skatesko -Baggy -Gigantisk skrift på klær -Strikk på buksa/sokker over buksa -Luggen mot høyre eller venstre, og håret bak rett opp og til sidene Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hot -hettegensar -joggebukse -bokser -dongribukse -t-skjorte(som passer) Not -dress -v hals -finsko -smykker -bukse som er trange i føta Vet ikke om det er anatomien min som er helt bak mål, men jeg pleier i hvertfall ikke å gå til anskaffelse av bukser som er trange i/over/rundt føttene. Prøver å få de i en nogenlunde ok lengde, og bruker sokker i stedet for en da veldig lang bukse. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hot (ATM): - Timberland - Slim fit jeans - Striper (Ja, fortsatt) - Zip-Hoods - Ullsokker Not (ATM): - Boblejakke - Buksa ned i sokkene/strikk - Sagging - "Gangster" - Store belter Worst case scenario: Sagging med buksa ned i sokkene, altså bukselengde på størrelse med en genser. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Men folk burdte ærlig talt være såpass oppegående at de forstår at jeg snakker utifra mine meninger.Viss det er for vanskelig å skjønne, så er det leseren som har et problem. Så unødvening med "jeg synes" i hver post, når man uansett snakker utifra sitt eget ståsted. Jeg er vel noe diplomatisk av meg, eller kanksje litt lei av bastante meninger over alt nå for tiden. Uansett, skal ikke gå mer off topic i denne tråden, og kommer med et bidrag jeg så absolutt vil plassere i kategorien fysj. Noen har latt et par av disse stå igjen i garderoben der jeg trener, og jeg kan ikke tenke meg at selv den mest lavlønnede, kuede og misfornøyde vasker vil ha lyst til å stjele dem. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men de er dekt av et lag med gummi eller plastikk, som gjør hele skoen rett og slett fæl å se på. Vulgær, vil jeg si. Bildet gjør at de nesten ser normale ut, men la Dem ikke narre, godtfolk! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 De skoene er egentlig kule, men bare på folk som har en klesstil som passer skoene, ikke nødvendigvis baggy klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå