Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hot: Ruter og striper Slips Høstfarger Simple sneakers Retro Not: Pysjbukser Rosa Baggy dongeri Pompøse trykk/logoer Harrymote Endret 19. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) 1. Cardigans/V-hals/ruter 3. Slimfit 4. Skjerf/luer/smykker/skinnvesker 5. Enkelt og pent. Not 1. Strikker på buksebeina 2. Bergans 3. Dyremønster 4. Bukser med høyt liv 5. Crocks Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ralph LaurenEnkel v-hals + skjorte Tynne enkle belter "rene" slimfitjeans enkle sneakers (alla Gucci) Bling Buksen i sokkene og strikk De fleste kjeder på gutter Joggebukse utendørs (grusomt) Wesc Hullete jeans Må bare spørre deg, hva har du imot WESC ? Det er et rått merke, og kvalitet. Endret 19. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tar meg friheten å svare på det: WESC har utrolig kjedelige klær, synes jeg, og "alle" går rundt med de samme t-skjortene eller hettegenserne (som somoftest er i én farge med et enkelt påtrykk på brystet hvor det står WESC). Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Fordi alt jeg har sett derfra er helt forferdelig... Og morsom at du faktisk agrumenterte med at det var dyrt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tar meg friheten å svare på det: WESC har utrolig kjedelige klær, synes jeg, og "alle" går rundt med de samme t-skjortene eller hettegenserne (som somoftest er i én farge med et enkelt påtrykk på brystet hvor det står WESC). Ja, de t-skjortene og genserene er kjedelige ja. Men har du eks sett på de jakkene osv ? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Som også er store, i én farge, bare med påtrykk på ryggen? Ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Som også er store, i én farge, bare med påtrykk på ryggen? Ja. Nope, påtrykk foran, og masse fete ting. Snøstopper ( heftig ting) og sånn greie sånn hanske som man kan stikke fingeren inn og bli varm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Litt OT, men det får gå.. Har du et bilde, Raste? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) På jenter. Hot 1. Tights 2. Tunika 3. Trench/losjakke 4. Rødt 5. Støvletter/pumps Not 1. Masse brunkrem 2. Skatesko 3. Uggs (bare lei) 4. Store klær 5. Whitetrash f. eks trampstamp på korsryggen, playboy-klær osv. Endret 20. januar 2008 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Litt OT, men det får gå.. Har du et bilde, Raste? av jakka? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hot: 1. Jeans med slimfit (på veldig tynne gutter) 2. Selbuvotter 3. Skinnconverse 4. Utvidet øreflipper på 25 mm +. 5. Sorte skjorter Not: 1. Tunika 2. Pels 3. Striper 4. Stoooore vesker 5. Unaturlig make-up Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 NÅr det er snakk om striper her, er det vertikalt eller horisontalt? NÅr det er snakk om striper her, er det vertikalt eller horisontalt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 NÅr det er snakk om striper her, er det vertikalt eller horisontalt? Horisontale. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Men det har vært i 2-3 år nå, jeg begynner hvertfall å gå lei horisontalt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Litt OT, men det får gå.. Har du et bilde, Raste? av jakka? Ja. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hot ¤ Lyse Jeans (ikke alt for lyse da) ¤ V-Hals ¤ Stripete genser ¤ Hettegenser ¤ Skjorte Not ¤ Bling ¤ Baggy stil ¤ Buksa i sokkene / strikk langt oppover beina ¤ Store beltespenner ¤ Bandana Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 På jenter. Hot Hettegenser Sølvsmykker Tights Støvletter Skinnjakke (til tider) Not Skatesko Store klær Oversminka Crocks Pysj-bjørn-borg-bukser Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Gutter: Hot: * Trange klær * Kropp til å fylle klærne * Nøytrale farger * V-Hals * Piquet Not: * Caps * Striper * Treningsbukse til dagligbruk * Sosialist-stil * Sterke farger Jenter: Hot: * Trange hvite topper (helst blondiner) * Støvletter * Boxershorts * Sølvsmykker ^^ * Tight kropp (er et must) Not: * Bukser til langt oppå magen (æsj!) * Store/baggy klær * Krøller * Store vesker * Shiny vesker Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hot: *Mørke jeans som er brettet opp nederst-semibaggy *hettegensere-baggy og slim *Caps ^^ *Skatesko/vans *Rene lindeberg plagg *Piquet trøyer *Bandana når man står på ski. Not: *Altfor store klær *Fakes og etterligninger *Joggebukse ute blandt folk *Osv..-.- Endret 20. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå