fkm Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Fjellstøvler og cammobukse er verdens diggeste outfit på en jævlig høstdag. Perler følger med antrekket Seriøst, finnes det et mer harry antrekk? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hot: Hoodies* Ensfargede t-skjorter* Caps Snowboardjakker* Flanellskjorter* *burde være baggy. Not: Svarte skinnfrakker Slimfit* Nagler Nagler Nagler *når det overdrives ekstremt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Flanellskjorter**burde være baggy. Får jeg se? Endret 2. november 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Fjellstøvler og cammobukse er verdens diggeste outfit på en jævlig høstdag. Perler følger med antrekket Seriøst, finnes det et mer harry antrekk? Ikke fordøm det før du har sett det:) Kavinsky Begge, men jeg bruker kun den øverste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har sett det. Det er latterlig harry. Lenke til kommentar
314 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 På not har jeg prøvd å finne ting som gjerne kan bli likt av velkledde personer, men som jeg ikke har den helt store sansen for. Jeg har da utelatt helt åpenbare ting som "sokkene nedi buksen". Hot: -Frakker med full lengde (nei, ikke ned til anklene) -Ekte pels (også på herrer) -Flanellbukser/flanelldresser -Mindre skinnvesker til herrer (ikke f.eks. store messengerbags) -Klassiske herresko -Bukser som er sitter høyt i livet -Markerte briller -Dobbeltspent -Når herrer går mot det androgyne Not: -Kortermede skjorter -For mye bruk av svart (og da tenker jeg ikke på å gå i bare svarte klær, heller at svart har en alt for dominerende posisjon i klesveien. Utenom til de mest formelle anledningene fins det stort sett bedre alternativer, f.eks. marineblå dress i stedet for svart dress) -Ullvester (Med mindre man til en hver tid har (dress)jakke over, noe som er svært sjeldent i våre dag) Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har sett det. Det er latterlig harry. Synes egentlig slike merkelapper er meningsløse. "Harry" er kun et uttrykk for at noen rett og slett ikke passer til det de går i. Hvis man ser bra ut (pen) i cammobukse og fjellstøvler, ser jeg ikke hva som er harry der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg syns camobukser og fjellstøvler er latterlig harry uansett hvem som går med det, end of story. Det er ingen som ser bra ut i camobukse og fjellstøvler. Det er min mening. Og ganske mange andres for den saks skyld. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det er min mening. Og ganske mange andres for den saks skyld. Min, for eksempel. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det er min mening. Og ganske mange andres for den saks skyld. Min, for eksempel. Takk gud for at dere to ikke er verdens motepoliti, da) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Herregud, jeg sier ikke at det er noe galt med at du liker det, jeg sier bare at det er MIN mening at det er stygt. Uansett tror jeg nok jeg har de fleste moteinteresserte i verden på min side når jeg sier at det er harry, men den diskusjonen gidder jeg ikke ta... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det du snakker om har jo ingenting med mote å gjøre, muimiudo. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det du snakker om har jo ingenting med mote å gjøre, muimiudo. Nei, jeg er nok ikke veldig motebvisst av meg. Det er mer å gå med det man kler her i gården. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Inntil du har bevist at du ser bra ut med camobukser og militærboots, vil jeg si det ser helt forferdelig ut på alle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Enig med Jonas... Jeg skal gå Norge på langs om noen endrer synspunktet mitt på det. Seriøst. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Inntil du har bevist at du ser bra ut med camobukser og militærboots, vil jeg si det ser helt forferdelig ut på alle. Beauty lies in the eye of the beholder) Forsåvidt kunne jeg legge ut et bilde, men jeg har ingen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er ikke verre enn å ta et. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det jeg tror hun mener er at om en heit fyr går i det er det pent. Mens om en stygg en går i det, så er det ikke pent lenger - eller? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Nei, det hun mener er at hun selv ser bra ut med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå