fkm Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke jeg heller. Rutete skjorter er ikke min greie! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Rutete skjorter er kult! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har ikke vært noe stor fan av det før, men A&F sine ser veldig bra ut. Spesielt med oppbrettede ermer. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bretter som regel mine skjorter litt opp siden det ser veldig formelt ut og gå med på skolen osv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hot 1. Enkle sorte overdeler, helst V-hals. 2. Dress. 3. Three piece suit(går vel på Dress egentlig?). 4. Chinos. 5. Sneakers. Not 1. Palestinaskjerf/Joggebukse. 2. Band t-skjorter. 3. Lacoste-sko/uggs. 4. Strikk i buksa/buksa i sokkene. 5. Hvitt belte med store beltespenner. Har utrolig mye annet på 'Not' lista som jeg ikke gidder ramse opp engang. Endret 29. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 A&F Jeez, skjønner ikke greia med at folk er så opptatt av A&F. Det er USAs svar på Jack & Jones. Jeg har mange venner fra USA, og de ville aldri gått inn i en A&F-butikk engang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Utenfor A&F i London var det en lettkledd modell som tok pose photos med jentene/guttene som ville gå inn. Det sier vel egentlig det aller aller meste. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hot: Pene klær Not: Stygge klær Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Grei oppsummering det, snaffle Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Hot:Pene klær Pene klær Pene klær Pene klær Pene klær Not: Stygge klær Stygge klær Stygge klær Stygge klær Stygge klær Fixed. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hots and nots. Hot: V-halser fra Lyle & Scott. Loafers Losjakke Hugo Boss Not: Uggs Oversized boblejakker Tights A&F Endret 1. november 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hot Cardigan Chinos Vest Ralph Lauren Enkel v-hals + skjorte Not Uggs (spesielt ikke på gutter ) Buksa nedi sokkene Gangsta/sagge/yo-yo/for store klær Tighte joggebukser Strikker på buksebeina Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hot: - Den lille sorte - Enkle jeans uten trykk eller paletter påsydd, uten tydelig blekede striper nedover lårene eller "brettestriper" - Perler (enkle og ikke større enn at øreflippen synes rundt hele) - Cammo-bukser og fjellstøvler - French manicure - V-hals og skjorte (spesielt på gutter) - Blyantskjørt - Blondeundertøy - Bomullundertøy som ser nytt ut. - Strikkede kjoler - Svarte t- skjorter. - Lave høye hæler. - Trenchcoat - Lange, tykke skjerf på menn - Clutch - Klassiske pene klokker Not: - Strikk rundt buksebeinet. - Brunkremmaske. - Fake - Spisse sko - Pique - skjorter - Halvåpen BH (der den går rett under brystvorten) - BH som synes over kanten på toppen - Sagging - Slimfit på gutter - T- skjorter med dustete trykk - Joggebukser - Store bagger Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvorfor er slimfit på gutter not? syns det er betraktelig bedre en oversized klær... Ellers enig i det meste. Endret 1. november 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Uenig med Pique skjorter. Et av mine favorittplagg om sommeren. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hvorfor er slimfit på gutter not? syns det er betraktelig bedre en oversized klær... Ellers enig i det meste. Mange gutter som ikke kler det. jeg mener at menn/ gutter skal gå med rett ned bukser- ikke for små og ikke for saggete. IMHO. Uenig med Pique skjorter. Et av mine favorittplagg om sommeren. For mye kjipe erfaringer med soss som bruker det til skjorta ser sliten og fillete ut. Er vel bare ikke min greie. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Du liker camo-bukse og fjellstøvler men ikke slim fit? Spesielt... Resten er jeg enig i, bortsett fra pique. Lenke til kommentar
Muimiudo Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Du liker camo-bukse og fjellstøvler men ikke slim fit? Spesielt... Resten er jeg enig i, bortsett fra pique. Det handler om hva man er konfortabel i og hva man ser bra ut i. Gutter i cammo --> sexy. Gutter i slimfit.. --> skinny? Fjellstøvler og cammobukse er verdens diggeste outfit på en jævlig høstdag. Perler følger med antrekket Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Mener du slik? eller slik? Den første bør være forebeholdt personer i militæret og ingen ting annet. Norrønabuksen under kan være fin til fjellturer og jakt ogsånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå