Higuain Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hot: Cardigan V-hals Tighte jeans (Til en viss grad) Skjerf Stilrene sneakers Not: - Strikketrikset - Hettegensere - Baggy ting generelt - Logoflash - Ting med mange skrikende farger Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Faktisk ganske enig jeg også. Når 1 plass er store joggebukser, så forventer jeg ikke annet enn "wannabeish". "vil du bæsje?" Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Not:- Strikketrikset Kva er "strikketrikset"? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Den velkjente "strikken i buksa". Ingenting med strikking å gjøre altså Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 HOT: - Blonder - Perler - 50-tallet - Pudderfarver - Silke NOT: - Mange grelle farver sammen (frrreeshht) - Dreads/rastafletter-stil - Hettegensere - Farverike sneakers - Korte skinnjakker fra HM Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Enig i alt du skriver Yadii! HOT: - Helskjegg i kombinasjon med formell klesstil (ser ikke bra ut på alle) - Klassisk engelsk stil (tweed, tredelte dresser, Barbourjakker osv) - Skreddersydde dresser - Smoking/ kjole og hvitt - Gammelt skinn som er tatt godt vare på (tenk chesterfield) NOT: - Boblejakker - Joggebukser - Klær som ikke passer (særlig jeans) - Logoflash - Fake klær Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 HOT: - Sløyfe - Pels - jenter (både fuskepels og ekte, kombinert med rette antrekket) - Dress som sitter - Klassisk engelsk stil (what fkm said) - Maritim stil NOT: - WESC - Strikk på buksa - Ed Hardy - Hippiemoten - Skinnfrakk (fotsid) Yadii og fkm, veldig enige med dere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 HOT:- Sløyfe - Pels - jenter (både fuskepels og ekte, kombinert med rette antrekket) - Dress som sitter - Klassisk engelsk stil (what fkm said) - Maritim stil NOT: - WESC - Strikk på buksa - Ed Hardy - Hippiemoten - Skinnfrakk (fotsid) Yadii og fkm, veldig enige med dere. Ekte pels FTW!!! Elsker å irritere inbitte pelsmotstandere :!: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Haha, ja skjønner hva du mener! Lei å få den diskusjonen slengt i trynet hver gang jeg nevner "ekte". Men noen ting av fusk kan jo være pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Joda, men det er alltid morsomt når folk spør kjæresten min "ER DET EKTE PELS? :mad: " Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har ikke sett så gode lister på lenge. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ekte pels FTW!!! Elsker å irritere inbitte pelsmotstandere :!: Hehe, alle skolens NOAH-medlemmer ser stygt på meg når jeg tar på meg pelsvesten min om vinteren. Da spør jeg søtt og uskyldig om de vil komme å stryke den. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 HOT: - slim fit jeans - pike - Skjorter - pene sneakers (Vans Era, Converse osv) - v-hals NOT: - BUKSA INNI SOKKER eller strikk (jakk!) - JOGGE BUKSE (hwww!) - store hettegenser - store bukser - bjørn borg boksere Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 + Stilrene tskjorter + Skjorter med bra passform + Stilrene sneakers + Bukser med god passform, ikke for tight ikke for baggy + Cardigan -Slike tights bukser på jenter -Så jævla "Fressshhhh" stil. -Beltespenne over t-skjorte -Shuttershades -Logoflash Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Synest faktisk ei joggebukse som ser noko lunde ok ut og ikkje er baggy ser betre ut enn ein del tights damene presser seg ned i. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Helt enig! Hvorfor skal vi aldri få lovt og være sløv? Har en genial Diadorra bukse med et lite merke oppe i venstre lomme, også er den helt svart og perfekt passform sånn at det i mørke nesten ser ut som en bukse. Herlig å gå med. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 + Kåpe/frakk + Søte hansker + Dress på gutter + Skoletter + Klær med kvalitet genrelt, ikke slike ting som er ødelagt etter noen måneder - Unødvendig pels (altså ikke av dyr som hadde blitt drept uansett) - Logoflash/logoavhengige mennesker ("Jaa, selvfølgelig kjøper jeg heller en helt plain SWAG-tskjorte til 500 kr enn den andre fine genseren, det er jo ingen som har hørt om det merket den har!!!!!!!!") - Folk som prøver for hardt (du ser de bare har revet ut en side fra et moteblad, og kjøpt de eksakt make klærne. Kan funke, men blir ofte drit.) - De "lær"/plast-tightsene som folk går med nå. ÆSJ. - Den klassiske men dog like jævlige; buksen nedi sokkene Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) + Pels på damene + Slim-fit (jeans, skjorter osv) + Skinn hansker + Sløyfe + v-gensere - Logoflash - Joggebukse/one piece - Hettegenser - Bokser nede i sokker evt med strikk - Store skjorter (gangster stil) Endret 27. oktober 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hot -Bukseseler -Slimfit -Skinnhansker -Skjorter -Bommulsbukser Not -Boblejakker -UGGs -Seiljakker -'Metallic' -Raddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå