Catkin Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hawt Blazer Farger som koksgrått, kremhvitt, sort, brun osv Briller Homme Enkel V-hals eller Cardigan Ullgenser (måtte bare) Nawt Fake perleørepynt - Og nei, det blir ikke bedre om du setter inn to ekstra! Uggs - Selv plastposer fra rimi med bombull i ser bedre ut og gjør bedre nytte for seg. Trampstamp - Det ser rett og slett billig, tacky og vulgært ut. Boblejakker - Gjerne da kombinert med thigts, uggs, en genser med det norske flagg og tonnevis med fake brunfarge i trynet. Ofte kritthvite lepper. Tunika - Grøss. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hot 1.Store joggeBukser(Champions) 2.Vans Gensere 3.Vans Sko 4.kule Jeans 5.Bjørn Borg Not 1. Det meste av sånn Wannabe Gangster klær.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hawt vedlagt bilde hahahaha hun der så jeg i byn istad Endret 4. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ikke spesielt vakkert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 ..nawt.. *bilde* Hahaha. Hu der kjenner jeg. Fin type øhhh Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gutar i boblejakke og pannebånd (sånn tørkle). STØNN! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hot: - Tettsittende, men ikke for trange klær, til overkropp - Behagelig bukse - Skjorte og penklær generelt - Nybarbert eller et velstelt ikke-harry skjegg - Matchende farger Not: - Pannebånd. - Lue innendørs - Snus - Hiphopstil generelt - Prangende beltespenner Snus? Blir for dumt ass.. NOT? Det er som å si "drikke alkohol. NOT SOM FAEEN" Snus er ikke en stil.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan ikke mene at det ser bra ut med en snus under leppa. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan ikke mene at det ser bra ut med en snus under leppa. Nei, ser jo ikke "bra ut", men ser ikke stygt ut heller med mindre man har en gigantisk løs i hele munnen... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis man ser på det slik så er det jo ikke spesielt pent å smatte på tyggis heller. Litt sånn "Smask smask se-inn-i-munnen-min-jeg-har-tyggis blåse boble blåse boble". Men det blir feil å kalle det mote imo. Snus har ikke noe å gjøre her i tråden. Det er ikke tilbehør til klær. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 keeg på sitt besteTror du burde revurdere din definisjon på keeg. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis man ser på det slik så er det jo ikke spesielt pent å smatte på tyggis heller. Litt sånn "Smask smask se-inn-i-munnen-min-jeg-har-tyggis blåse boble blåse boble". Men det blir feil å kalle det mote imo. Snus har ikke noe å gjøre her i tråden. Det er ikke tilbehør til klær. RIKTIG! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hot1.Store joggeBukser(Champions) 2.Vans Gensere 3.Vans Sko 4.kule Jeans 5.Bjørn Borg Not 1. Det meste av sånn Wannabe Gangster klær.. Kan jo sette alt det som står på hot ned på not da :!: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hot: Svarte rettskårne bukser Mokkasiner Rayban solbriller Ensfarga skjorter Broderi Not: Bukser nedi sokkene/skoa T-skjorter med logoer på Ruteskjorter Olabukser Spisse sko Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Raminus, Kan du gi meg et eksempel på broderi? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hot:Svarte rettskårne bukser Mokkasiner Rayban solbriller Ensfarga skjorter Broderi Bur du i Roma elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 HOT Cardingan (Helst grå) Sneaks Slitte jeans (Ikke slitte som i hullete, men slitte som i at det har begynt å bli mønstre på dem. Eksempel ) Folk som faktisk matcher farger Halvtighte jeans (Ikke jentetight) NOT Grå joggebukser Sokker utenpå buksa/strikk "Gangstah"-stil (Har ikke noe imot Hip-Hop stil, men mener fjortissene som bruker så store klær som overhodet mulig, og tror at det automatisk gjør dem til herskere over verden) Mye av emo/scene-stilen Dårlig matching (Selv om du har brukt en million på klær, betyr det ikke at du automatisk ser kul ut) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Et innlegg som omhandlet mat (!) og ikke mote er blitt slettet. (Som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Raminus,Kan du gi meg et eksempel på broderi? Ja, det Michael har på vesten og jakka for eksempel: Endret 8. oktober 2008 av Ramius Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Michael Jackson er sinnsykt støgg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå