Angeleno Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det det var forferdelig. Hva er det de har gjort med buksen? I mine øyne er ikke hullete jeans noe pent, men han til venstre har for Guds skyld klippet opp i skrittet! Det eneste lyspunktet var genseren til han til venstre, men den ser grusom ut på grunn av måten den er kombinert med og i all hovedsak brukt på. Herregud, hvis det der er stil for deg, hva er da dårlig stil? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Tacky, Tacky, Tacky... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hot: -Cardigans -"strikket" genser. -Skjerf -Bag -Undertøy Not: -Joggebukse -Buksa i sokkene -Sånn sølv-kjede. (eks. post av el90123 ) -Fjellsko/treningssko (på fritiden) -Buksa så langt nede at man ser HELE boxern nærmest Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det det var forferdelig. Hva er det de har gjort med buksen? I mine øyne er ikke hullete jeans noe pent, men han til venstre har for Guds skyld klippet opp i skrittet! Det eneste lyspunktet var genseren til han til venstre, men den ser grusom ut på grunn av måten den er kombinert med og i all hovedsak brukt på. Herregud, hvis det der er stil for deg, hva er da dårlig stil? Alikevel drar de flere damer enn du noen gang kommer til og gjøre tenker jeg, med mindre de er homo da, har en liten mistanke om det! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 med mindre de er homo da, har en liten mistanke om det! /signed! Lenke til kommentar
floww Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det det var forferdelig. Hva er det de har gjort med buksen? I mine øyne er ikke hullete jeans noe pent, men han til venstre har for Guds skyld klippet opp i skrittet! Det eneste lyspunktet var genseren til han til venstre, men den ser grusom ut på grunn av måten den er kombinert med og i all hovedsak brukt på. Herregud, hvis det der er stil for deg, hva er da dårlig stil? Alikevel drar de flere damer enn du noen gang kommer til og gjøre tenker jeg, med mindre de er homo da, har en liten mistanke om det! like barn leker best keege pojkar drar keege tjejer, menn drar damer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Haha.. Det bilete er frå ein lokal fotograf kor eg kjem frå. Han tar typ bilete av alle jentene på min gamle VGS, liksom rett etter at dei fyller 18. Er nok fotograf eg burde ha satsa på =p Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hvilket utkantstrøk er det snakk om? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Kommunen heiter Kvinnherad Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Alikevel drar de flere damer enn du noen gang kommer til og gjøre tenker jeg, med mindre de er homo da, har en liten mistanke om det! Og hva vet du om det? Lurer på hva slags damer de drar, fjortiser med ekstremt tupèrt hår, tøsete utrigning og logoflash til tusen? I bet. Du er så tragisk at du må ty til personangrep over nettet for å føle deg bedre. Jeg synes synd på deg. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Alikevel drar de flere damer enn du noen gang kommer til og gjøre tenker jeg, med mindre de er homo da, har en liten mistanke om det! Og hva vet du om det? Lurer på hva slags damer de drar, fjortiser med ekstremt tupèrt hår, tøsete utrigning og logoflash til tusen? I bet. Du er så tragisk at du må ty til personangrep over nettet for å føle deg bedre. Jeg synes synd på deg. Føler du deg truffet ellerno? Uansett nå skal jeg ut og festivisere meg så har ikke tid til å lære dere hvordan man skal kle seg Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Føler du deg truffet ellerno? Uansett nå skal jeg ut og festivisere meg så har ikke tid til å lære dere hvordan man skal kle seg Jeg tror ikke du trenger å lære noen av oss hvordan vi skal kle oss. Du har en helt forjævlig stil og er ute å kjøre når det kommer til mote. Jeg er ingen ekspert, men jeg har mer peiling enn deg. Og ikke ta den tonen. Jeg føler meg ikke truffet. Det er bare gøy å se hvordan du rømmer fra diskusjonen ved å ikke svare. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Føler du deg truffet ellerno? Uansett nå skal jeg ut og festivisere meg så har ikke tid til å lære dere hvordan man skal kle seg Jeg tror ikke du trenger å lære noen av oss hvordan vi skal kle oss. Du har en helt forjævlig stil og er ute å kjøre når det kommer til mote. Jeg er ingen ekspert, men jeg har mer peiling enn deg. Og ikke ta den tonen. Jeg føler meg ikke truffet. Det er bare gøy å se hvordan du rømmer fra diskusjonen ved å ikke svare. Næmen såå sur a gitt , hva mener du med å ikke svare? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kan vi ikke prøve å holde oss på et mer modent nivå enn: du/stilen din ser helt jævlig ut? Det er riktig hot/not-tråden, men dog. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Herregud, gamle er dere? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 La oss fortsette med det denne tråden ble startet for #HOT# - V-hals genser - Hvite sko - Armbånd - stripete Skjorte/Piquet - freshe t-skjorter (ikke vanlig svart eller hvit) #NOT# - sokkene over buksa/ gummistrikk på buksa - skate-sko - caps - Bling - trenings sko til vanlig Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Hot: Galliano Sneakers Høstfarger Ullgensere Streetwear Not: Brandflashing Hullete jeans o.l Dårlige fargekomboer Dem som ikke kler seg etter kroppsform Hvite sko (generelt hvitt nå som høsten har kommet for fullt) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 La oss fortsette med det denne tråden ble startet for #HOT# - V-hals genser - Hvite sko - Armbånd - stripete Skjorte/Piquet - freshe t-skjorter (ikke vanlig svart eller hvit) #NOT# - sokkene over buksa/ gummistrikk på buksa - skate-sko - caps - Bling - trenings sko til vanlig caps? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 La oss fortsette med det denne tråden ble startet for #HOT# - V-hals genser - Hvite sko - Armbånd - stripete Skjorte/Piquet - freshe t-skjorter (ikke vanlig svart eller hvit) #NOT# - sokkene over buksa/ gummistrikk på buksa - skate-sko - caps - Bling - trenings sko til vanlig caps? Skyggelue. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hot Ruter Skjørt Knall farge på strømpebuksene Store varme kåper Pene, enkle kjoler Kjoler/skjørt med tyll Fancyschmancy klemmer i håret Dyrevennlig sminke Not Bukser som ikke passer (for små, for stor) Feil foundation/tre lag foundation men likevel syns kviser Bleket hår Kossheadsett rundt halsen Gotherjenter med ti cm blond ettervekst, jeg ler. Gotherjenter generelt. Skjønner dem ikke, svart leppestift ffs. Og en diett på enten kun vann eller kun kaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå