Bebeluv Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hvit funker alltid. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hvit funker alltid. Klart det Noen andre som kan passe bra..? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 -Shark- Kommer litt an på jakken, men er det pent bruker jeg av og til en mørkeblå skjorte. Du kan forsåvidt matche 'all verdens' farger til en sort dressjakke. Bare tenk på hudfargen din. Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Til ein svart hettegensar med glidelås fungerar det meste eigentleg. Einsfarga t-skjorte (ikkje pique), i ein eller anna farge du likar godt, band-skjorte med yndlingsbandet, Probat-skjorte eller ein annan t-skjorte med tekst. Kjem heilt an på kva ein likar. For det er jo det som er det viktigaste, at ein følar seg vel i kva ein går i. Ta til dømed Nectard her som har vorte diskutert opp og ned i mente her. Nei, det ser ikkje so veldig bra ut satt saman med burberryskjerf og høge nikesko, men viss han føler sjølv at det er ein bra combo. Og han føler seg sikkert vel i det og kongen på haugen. So vær så god. Det samma gjelder vel emokidsa, dei trur dei går mot straumen og er annleis. Og likar sikkert veldig godt klæra sine. Og det burde dei få lov til. Kan ikkje alle berre få lov til å gå slik dei vil då? (ok, no skyt eg meg kanskje sjølv i leggen sidan eg og har skrive hot and not-liste.... men la gå.) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Burberry sjærf og høye nike sko passer heftig bra sammen skal jeg si deg Her fant jeg et bilde som viser at det passer!! Endret 26. september 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Herrefred, jeg tror jeg spyr! Hva tror de at det der er egentlig? For preppy er det ikke. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Burberry sjærf og høye nike sko passer heftig bra sammen skal jeg si deg Her fant jeg et bilde som viser at det passer!! Feil, der fant du et bilde som beviste at det ikke passer. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Vær så snill å si du kødda med det bilde? Noe av det jevligste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Nektard, hahahaahhaha Endret 26. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Bra jeg ikke er alene om den reaksjonen thrice og Homme. Skremmende. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Er det slik du går Nektard? ; ) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Før jeg så at det var Nektard, trodde jeg det var noen som la ut bilde til not-lista si. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Oh lawd, det der så faktisk alt annet enn bra ut. Edit: HAHA, han til venstre har et SVÆRT hull i skrittet! XD Endret 26. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
floww Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 keeg på sitt beste Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det er trolig det værste jeg har sett hittil i år... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Shit det der var ugly. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Burberry sjærf og høye nike sko passer heftig bra sammen skal jeg si deg Her fant jeg et bilde som viser at det passer!! HAHAHAHHAHA =D Der fikk jeg dagens latter :D Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Burberry sjærf og høye nike sko passer heftig bra sammen skal jeg si deg Her fant jeg et bilde som viser at det passer!! HAHAHAHHAHA =D Der fikk jeg dagens latter :D Jeg også :!: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Se han ene stirrer på pikken til han ene!! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Ikkje berre kleda ser ræva ut, men modellane også! Ka faen er det han til venstre trur han er? Prøvar på eit skikkelig tomt- men likevel følelseslada uttrykk, mens han andre står og glor på pikken hans? Konklusjon: Ræva klede, ræva modellar, ræva fotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå