Gå til innhold

5 hot og 5 not!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cardiganen var veldig fin, men er du klar over hva du blander der? En L&S-cardigan som hadde gjort seg bedre med en hvit underdel, et Burberry-skjerf, hullete jeans og høye Nike sko? Det er ting som overhodet ikke hører sammen. Du kan gjerne bruke 3000,- på et skjerf og 5000,- på en bukse uten at det ser bra ut. Det er så alt for mange som virker å tenke kun på prisen når de kjøper klær, ikke at det skal ta seg bra ut sammen eller enkeltvis for den saks skyld.

aaaaaww maaaaii gaaaaawd, passer ikke en svart t-skjorte til min L&S-cardigan????

Uansett får som oftest høre at jeg har en bra og gjennomført stil, og det holder for meg er liksom jentene man kler seg opp for da, ikke for sånne "som kalt allt om mote" Allt er forøvrig fra min garderobe! Sleng opp et bra antrekk da ;)

Lenke til kommentar
er hullete jeans kult igjen?

Hullete jeans kommer sånn ca. annenhvert år egentlig, men kult? Ikke i min bok.

burde ikke vært det i noens bok imo.. spørsmålet var rettet mot mr. burberry keeg

Ja jeg synes det, har ikke så mange av dem. Men de du så der er lite hullete i forhold til noen andre jeg har. Må bruke pysjbukse under nå som det begynner å bli kalt ;)

Lenke til kommentar
Jeg som trudde det Burberry skjerfet der var ut for lengst :/ Det at jentene mener at du har gjennomført stil blir kan vell diskuteres :) At bimbo jenter med 1kg brunkrem/solpudder så skjønner jeg. Jenter med den preppy stilen vill kalle stilen din for fjortis!

woord, ahah. oO

Men det er faktisk sant. ; )

Lenke til kommentar
Jeg som trudde det Burberry skjerfet der var ut for lengst :/ Det at jentene mener at du har gjennomført stil blir kan vell diskuteres :) At bimbo jenter med 1kg brunkrem/solpudder så skjønner jeg. Jenter med den preppy stilen vill kalle stilen din for fjortis!

Vet ikke helt hva preppy betyr, men er det "kassisk elegant" aktig? Er ikke mange jenter jeg kjenner til i min aldersgruppe som går "preppy" kledd om jeg forstår deg rett, så er ikke så farlig. Om det skjerfet er ut kan godt være men jeg synes det er stilig, men begynner å bli litt slitt nå så er vel på tide med utskifting.

Er det så viktig at merkene skal samsvare med "hverandre"? Jeg mener har jeg på meg Cardigaen så ser man ikke t-skjorta under uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...