Erasus Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg aner ikke hvor mange hippie-emoer du har sett, men jo, nei, sikkert. O.o Hehe, har faktisk sett ei som hadde 3 av 4 der. Det så faktisk ganske kult ut, men det er vel fordi jenta kledde egentlig det aller meste tror jeg. Endret 24. september 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) @ nektard Skjønner ikke hva du babler om. Å ha stil er å ha masse penger og kjøpe dyre klær. Å ikke ha stil er å ikke ha like mye penger, og være fake/wannabe, som du sier. Syns det er noe som er en smule merkelig med uttalelsene dine. Endret 24. september 2008 av Psychotron Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nei, altså. Jeg misliker lang lugg og kort hår bak, da. Den klassiske emo-sveisen. Jeg hater og folk med vertikale tynne striper i extentionsene sine. Og big poofy hair. Alle de standard emo-sveisene. JEg ble vel bitter av å fungere som felles-frisør en periode. Jeg avskyr mange elementer i scene-stilen òg. Men enkelte emoer kan vel være søte. Hvis de er enten veldig gjennomførte, eller veldig lite gjennomførte. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Driver ingen butikk foreløbig, men jobber som konsulent og div. freelancing for en klesbutikk Er måten du sier ting på, du formulerer deg rett og slett elendig Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Skjønner ikke hva du babler om. Å ha stil er å ha masse penger og kjøpe dyre klær. Å ikke ha stil er å ikke ha like mye penger, og være fake/wannabe, som du sier. Syns det er noe som er en smule merkelig med uttalelsene dine. Jeg har vel alldri sagt at det å kjøpe fakes og kappahl ikke er en stil, men jeg synes ikke det er en "bra" stil. Samme som du synes om Emo, soss eller whatever du ikke liker av stiler! Endret 24. september 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Gutar Hot: ingenting Not Hipster Keeg Douche Det meste Jenter Hot Ingenting Not Tunika Tights Guttejenter Jentejenter Blondiner Brunkrem Joggebukse Østlandet Rogaland Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Gutar Hot: ingenting Not Hipster Keeg Douche Det meste Jenter Hot Ingenting Not Tunika Tights Guttejenter Jentejenter Blondiner Brunkrem Joggebukse Østlandet Rogaland komikern Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Greit kan inrømme at det var litt teit sagt Men jegmener at folk kler seg etter sin sosiale-status, altså de med høyere velstand enkelt og greit kler seg bedre! Skjønner ikke at folk hisser seg opp så mye når det er snakk om penger Det er mitt syn, vis man kler seg som en fra vestkanten med fake, cubus og kappahl klær er du ute å kjøre. Er rett og slett teit! Hvorfor er utsagnet mitt så teit egentlig? Man kan ha lite penger, men allikevel kle seg like godt som en med mer penger. Handler ikke om merker. Dessuten, hvis man har lite penger, men prioriterer klær, kan man faktisk kjøpe merkeklær og. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nektard: Setter mye på at jeg kan sette sammen ett bedre antrekk fra Kapphal enn du kan fra garderoben din. Ser ikke helt hvordan man kan generalisere ett helt merke eller en bestemt butikk. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Det er jo mulig så lenge oppfatninga er at merket er viktigare enn korleis plagget faktisk ser ut. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Men hvis oppfatningen er sånn, så vil jeg påstå at noe har gått alvorlig galt. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Nektard: Setter mye på at jeg kan sette sammen ett bedre antrekk fra Kapphal enn du kan fra garderoben din. Ser ikke helt hvordan man kan generalisere ett helt merke eller en bestemt butikk. Kan godt være, men så lenge jeg synes jeg kler meg bra er det veldig lite du kan gjøre med det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Kan godt være, men så lenge jeg synes jeg kler meg bra er det veldig lite du kan gjøre med det Et bilde av et bra antrekk i dine øyne hadde gjort dette litt mer interessant. Selv om jeg har et par bilder i hodet allerede. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Nektard: Setter mye på at jeg kan sette sammen ett bedre antrekk fra Kapphal enn du kan fra garderoben din. Ser ikke helt hvordan man kan generalisere ett helt merke eller en bestemt butikk. Kan godt være, men så lenge jeg synes jeg kler meg bra er det veldig lite du kan gjøre med det vel man kan le av det. høhø Edit: Ser at du liker feite boblejakker. tja. Endret 24. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg misliker sterkt folk som går meyd skitdyre klær, men likevel ikke tar seg ut. Føler liksom at man skylder seg selv å se bra ut hvis man bruker masse penger på klær. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Kan godt være, men så lenge jeg synes jeg kler meg bra er det veldig lite du kan gjøre med det Et bilde av et bra antrekk i dine øyne hadde gjort dette litt mer interessant. Selv om jeg har et par bilder i hodet allerede. Et bra antrekk på høsten! I mine øyne Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Ta vekk Nikeskoa så kan eg vera einig! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hullette jeans og skjerf med Burberry-mønster =D Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Cardiganen var veldig fin, men er du klar over hva du blander der? En L&S-cardigan som hadde gjort seg bedre med en hvit underdel, et Burberry-skjerf, hullete jeans og høye Nike sko? Det er ting som overhodet ikke hører sammen. Du kan gjerne bruke 3000,- på et skjerf og 5000,- på en bukse uten at det ser bra ut. Det er så alt for mange som virker å tenke kun på prisen når de kjøper klær, ikke at det skal ta seg bra ut sammen eller enkeltvis for den saks skyld. Lenke til kommentar
floww Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 er hullete jeans kult igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå