Gå til innhold

5 hot og 5 not!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, altså. Jeg misliker lang lugg og kort hår bak, da. Den klassiske emo-sveisen. Jeg hater og folk med vertikale tynne striper i extentionsene sine. Og big poofy hair. Alle de standard emo-sveisene. JEg ble vel bitter av å fungere som felles-frisør en periode. Jeg avskyr mange elementer i scene-stilen òg. Men enkelte emoer kan vel være søte. Hvis de er enten veldig gjennomførte, eller veldig lite gjennomførte.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva du babler om. Å ha stil er å ha masse penger og kjøpe dyre klær.

Å ikke ha stil er å ikke ha like mye penger, og være fake/wannabe, som du sier. Syns det er noe som er en smule merkelig med uttalelsene dine.

Jeg har vel alldri sagt at det å kjøpe fakes og kappahl ikke er en stil, men jeg synes ikke det er en "bra" stil. Samme som du synes om Emo, soss eller whatever du ikke liker av stiler!

Endret av Nektard
Lenke til kommentar
Greit kan inrømme at det var litt teit sagt :p

Men jegmener at folk kler seg etter sin sosiale-status, altså de med høyere velstand enkelt og greit kler seg bedre!

Skjønner ikke at folk hisser seg opp så mye når det er snakk om penger :p Det er mitt syn, vis man kler seg som en fra vestkanten med fake, cubus og kappahl klær er du ute å kjøre. Er rett og slett teit! Hvorfor er utsagnet mitt så teit egentlig?

Man kan ha lite penger, men allikevel kle seg like godt som en med mer penger. Handler ikke om merker. Dessuten, hvis man har lite penger, men prioriterer klær, kan man faktisk kjøpe merkeklær og.

Lenke til kommentar
Nektard: Setter mye på at jeg kan sette sammen ett bedre antrekk fra Kapphal enn du kan fra garderoben din.

Ser ikke helt hvordan man kan generalisere ett helt merke eller en bestemt butikk.

Kan godt være, men så lenge jeg synes jeg kler meg bra er det veldig lite du kan gjøre med det ;)

vel man kan le av det. høhø

Edit: Ser at du liker feite boblejakker. tja.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Cardiganen var veldig fin, men er du klar over hva du blander der? En L&S-cardigan som hadde gjort seg bedre med en hvit underdel, et Burberry-skjerf, hullete jeans og høye Nike sko? Det er ting som overhodet ikke hører sammen. Du kan gjerne bruke 3000,- på et skjerf og 5000,- på en bukse uten at det ser bra ut. Det er så alt for mange som virker å tenke kun på prisen når de kjøper klær, ikke at det skal ta seg bra ut sammen eller enkeltvis for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...