chiefo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har den et navn? er piano og strykere + den velkjente koringen. Fantastisk stemning over den, men har den et navn? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Denne? Har hele soundtracket, men jeg tror det er eneste sangen jeg har fra menyen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Elsker den musikken der! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Meget bra. Det er rett, litt annerledes piano-parti i midten - men flott er den. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Da tenker du sikkert på versjonen av sangen som var i Halo 2. Jeg synes den er bedre selv. Kan hende de mikset den litt annerledes i menyen, men tror det er den jeg postet før her, ja. Denne er fra Halo 2 menyen: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siste der er konge! Thx Lenda. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Og eh, noen som har den "Aaaaah ahh-ah-ah-ah-ah-aaaah"? Altså den andre meny-låta. #Edit: Men faen da, er ikke dobbelpost-funksjonen i verk lenger? Endret 31. januar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå