pessimisten Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Har fått ny mobil og undrer meg litt over at det hele tiden står at den er koblet til edge opp i toppen. Koster det noe at den står koblet til slik? Kan man skru den av på noen måte? Er en motorola razr^2 v8 Takk Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjenner ikke til Motorola spesifikt, men Egde-lokoen er vel ikke bare den som viser at Edge er tilgjengelig? Det koster uansett ikke noe å ha EDGE/GPRS/3G/Super-3G tilkoblet, man betaler kun for de data som overføres. Du bør selvsagt sjekke om det er noen aktive programmer som sender eller mottar data. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjenner ikke til Motorola spesifikt, men Egde-lokoen er vel ikke bare den som viser at Edge er tilgjengelig? Det koster uansett ikke noe å ha EDGE/GPRS/3G/Super-3G tilkoblet, man betaler kun for de data som overføres. Du bør selvsagt sjekke om det er noen aktive programmer som sender eller mottar data. Topp! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå