Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming av Audi A3 1.6

kroner

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det på noen måte mulig å trimme eller få litt mer effekt ut av min Audi A3 1.6, 2001 mod? Angrere meg litt nå at jeg ikke kjøpte meg denne bilen med 1.8T selv om jeg da hadde måtte kjøpe en bil med høyere kilometerstand. Så får derfor gjøre det beste ut av min 1.6.

Takk for alle svar :!:

Endret av kroner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, du kan lese noen av mine tråder under her, der finnner du sikkert det du leter etter.

Men det er egentlig ikke så veldig mye man kan gjøre med denne type motor, du klarer nok noe hk ,men du vil ikke klare den stor effekt økning så lenge du ikke har turbo. mulig du klarer 10 hk på det meste,

bytte filter effekt anlegg, + en chip. men det koster mer enn det smaker

Endret av audifreek
Lenke til kommentar
ok, du kan lese noen av mine tråder under her, der finnner du sikkert det du leter etter

ser at du har skrivi en del om chipping. dette ville vært en lett måte å få litt flere gamp ut av motoren, men problemet er det at jeg ikke har turbo. pappa hadde en Audi A8 3.3 TDI før som han chippet hos TS-Racing, gikk fra 225 HK til 285 HK og fra 480 NM til 560 NM. men det var dette med turbo da :p

Lenke til kommentar

A3 og TT har begge tverrstilt motor, så den passer. Uansett, la vær å å gjør noe med bilen, trim blir for dyrt iforhold til hva du får ut av din motor. Itilleg skal godkjennes osv. Behold eller bilen og spar opp pengene og kjøpt en med kraftigere motor senere.

Lenke til kommentar
A3 og TT har begge tverrstilt motor, så den passer. Uansett, la vær å å gjør noe med bilen, trim blir for dyrt iforhold til hva du får ut av din motor. Itilleg skal godkjennes osv. Behold eller bilen og spar opp pengene og kjøpt en med kraftigere motor senere.

SORRY

da hadde jeg feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...