Bakke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en trimsylinder til Motorhispania RX. Har for tiden tre stykk i tankene: Hebo Manston Replica, Airsal T6 Maxima og Metrakit Pro Race. Noen som har erfaring med disse sylinderene? Hva må jeg ha utenom (forgasser og slikt)? Og hvordan er holdbarheten på Metrakit Pro Race, sliter den svært mye på selve sykkelen? Takker for svar Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis du har original veiv bør du ikke kjøre Pro Race på den. Veiva kan ryke og ødelegge blokk, stempel, sylinder osv. Jeg monterte akuratt Airsal T6 Maxima på en kamerat sin Furia etter å ha hørt mye godt om den. Dog var dette med trimveiv, men det burde gå bra så lenge du ikke tyner dritten ut av den motoren. Men hvis du vil være på en sikre siden så kjøper du Hebo Replica. Vil tro en 21mm forgasser er nok til Hebo'n og en 24mm til Airsal'en. På toppen av det så burde du også kjøpe et effektanlegg hvis du ikke har det Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det står forsterket veiv på den og et Metrakit Pro Race-effektanlegg, derfor jeg vurderte en Metrakit Pro Race-sylinder med 24mm forgasser eller noe. Men 24mm suger vel bensin som bare F? Og hvordan går det egentlig om man trimmer mopeden så hard? Kan hende jeg nøyer meg med Airsal eller Hebo, men hvordan er disse to i forhold til hverandre? Da tenker jeg på ytelse og kvalitet. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis du allerede har forsterka veiv og Prorace effektanlegg ville jeg valgt Prorace sylinderen uten tvil Med en 26 eller 28mm forgasser. Suger litt bensin ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå