truls-ole Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som har erfaringer med denne tven? Har ikke sett den selv, men på papiret ser det da ut til å være en knall tv som jeg seriøst vurderer å kjøpe. Tror det blir enten denne eller pioneer 508xd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du blir nok latterlig fornøyd uansett hva du velger, begge to er RÅE tver. Jeg hadde sett litt på plasseringsområdene, philipsen har ambilight, så om du liker stemningsskapende lys på veggen (bør være hvit vegg, og henge på veggfeste for bra effekt) så er den helt nydelig. Har du ikke slik plassering, teller ikke dette så positivt for philipsen. Hvor langt unna skal du sitte? Skal du koble til pc osv? Liker du å sitte i dempet belysning eller masse lys? Lenke til kommentar
truls-ole Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har en philips med ambilight fra før, og må si at dette er en funksjon som en blir avhengig av. Nå har jeg dessverre ikke noen mulighet til å få sett denne philipsen, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Pioneer derimot har jeg sett mange ganger, og det er jo en imponerende tv, men nå siste gang jeg var i butikken, så sendte de en fotballkamp, og da la jeg merke til litt rykete og ujevne bevegelser. Er det flere som har lagt merke til dette? Er kanskje philips med sin 100hz teknologi bedre på dette? Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ang rykk og napp - det kan være kildesignalet så vel som tven. Jeg tror, at når du har en philips fra før - vil du bli ENORMT fornøyd med PFL9632. Det er den råeste philipsen må markedet. Siden du har philips fra før er du veldig vant med glatte fine behagelige bevegelser og et jevnt og skarpt bilde, pioneer satser på litt andre ting enn philips. Begge tver er fantastiske, men jeg tror at siden du allerede LIKER philipsbildet, er 52PFL9632 det rette valget for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå