Gå til innhold

kjøpe iphone i usa, bruke i norge?

Anbefalte innlegg

Hei! Faren min dro til USA nå, så lurte jeg på om jeg skulle be han kjøpe en Iphone. Hvordan hadde det gått nå? Hadde jeg fått brukt den med mitt netcom simkort? Vet jeg sikkert kan finne all denne infoen på nettet om hvilke oppdateringer som er hacket osv. men han skal ikke være der lenge og jeg har veldig mye og gjøre i noen få dager fremover også så hvis noen her bare kunne fortalt om den kommer til å få funke her hadde det hvert veldig fint! Dere som ikke liker den trenger heller ikke og tipse meg om å ikke kjøpe den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Faren min dro til USA nå, så lurte jeg på om jeg skulle be han kjøpe en Iphone. Hvordan hadde det gått nå? Hadde jeg fått brukt den med mitt netcom simkort? Vet jeg sikkert kan finne all denne infoen på nettet om hvilke oppdateringer som er hacket osv. men han skal ikke være der lenge og jeg har veldig mye og gjøre i noen få dager fremover også så hvis noen her bare kunne fortalt om den kommer til å få funke her hadde det hvert veldig fint! Dere som ikke liker den trenger heller ikke og tipse meg om å ikke kjøpe den :)

du kan ikke bruke den i norge slik som den er fra usa. trolig er den iphonen med fw 1.1.1.2 så du kan jailbreake den og bruke den kun som en ipod touch med nett surfing. skal du bruke den med ditt netcom simkort må du kjøpe turbosim, stealthsim osv for å kunne bruke den som en mobil

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...