Candey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er veldig usikker på det her. Ser jo veldig rart ut, men har fått hauevis av skryt... Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Okei folkens, trenger hjelp. Neste siste brett på første verden. Spoiler: Det brettet der du skal fiske opp den digre fisken i vannet. Jeg har plukket med meg marken og trer den på fiskestanga. Prøver å rykke med wiimoten på den måten som det fortelles at jeg skal gjøre, men snøret ryker hele tiden grrr. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hva med å lage en egen tråd for hjelp? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kanskje vi kan bruke DENNE ? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har spilt en del Z&W nå, og kan ikke si jeg er blitt så veldig hekta (kanskje jeg er for DUM? ) Gåtene føles litt like til tider, og det blir fort ganske kjedeligt. Og poengsystemet er jo helt tullete, noe som skaper irritasjon (i allefall hos meg!). Skuffa, gir det 5/10. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Z&W har solgt MYE bedre enn ventet: http://gonintendo.com/?p=35021 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå