FedoraHelper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det ute i butikkene nå? tenker å plukke det opp i morra hvis det er det? klarer ikke å holde meg når folk snakker om hvor bra spillet er :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Herlig! Får spille unne noen spill eg har liggende, fikk Resident Evil: UC i dag til Wii, får No more Heroes i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det noen norske nettsteder som har anmeldt spillet? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Zack deburterrer på 17.plass på den engelske spill-listen! Flotte greier! Endret 21. januar 2008 av kottila Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Håper det holder seg der, og selger godt. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Yay skulle plukke det opp i dag, men fattern kom hjem med noe helt annet... Dance Dance revolution men skal plukke det opp så snart jeg kan, så på National Treasure, tenkte med en gang puzzles...ZACK & WIKI Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, så spillet selger bra i UK. Men hva med USA? Har salgene vært like råtne hele veien der? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ok, så spillet selger bra i UK. Men hva med USA? Har salgene vært like råtne hele veien der? Bra og bra...vanskelig å si hvor mye den selger. Er jo tross alt litt down-periode etter jul, men den er nå i alle fall på listen. Såvidt jeg husker så gjorde den ~45k på rundt to uker i USA. Ikke så veldig bra altså... edit: tallene var visst fra vgchartz, så tolk de som du vil. Synes å huske at Matt fra IGN sa omtrent det samme for første måneden. Endret 21. januar 2008 av kottila Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg kjøpte meg ihvertfall ett eks idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvordan er det med voice actinga/tale i spillet. Etter å ha lest et par anmeldeser er jeg av inntrykk at det meste blir fortalt i tekstform, men det hadde vært greit å få det helt bekreftet. Endret 21. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette virker kult, men på en annen måte litt for merkelig Har ikke lest så mye om det enda. Styrer du hovedpersonen på noen som helst måte? Eller er det bare oppgaver og filmsnutter hele tiden? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Dette virker kult, men på en annen måte litt for merkelig Har ikke lest så mye om det enda. Styrer du hovedpersonen på noen som helst måte? Eller er det bare oppgaver og filmsnutter hele tiden? Du styrer hovedpersonen ved å trykke på skjermen dit du vil han skal gå. Så bruker du ting rundt omkring på brettet til å løse den oppgaven som er der. VG's anmeldelse inne: Terningkast 5! Endret 22. januar 2008 av kottila Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvordan er det med voice actinga/tale i spillet. Etter å ha lest et par anmeldeser er jeg av inntrykk at det meste blir fortalt i tekstform, men det hadde vært greit å få det helt bekreftet. Ja, det er visst det. De utstøter små lyder, litt som i Zelda. Når Wiki snakker med Zack, så sier han "Zacku". Altså japansk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Var redd for det ja. Spillmotivasjonen min er ikke på topp for tiden, så da tror jeg at jeg står over dette spillet også. Hvor mye tekst er det i spillet da? Adventure-spill, spesielt japanske, pleier tradisjonelt være fylt med langtekkelig dialog... Egentlig litt for dårlig å ikke ha voice acting, da det har vært standard i adventure-sjangeren i over 10 år minst for slike spill... Lenke til kommentar
kottila Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Var redd for det ja. Spillmotivasjonen min er ikke på topp for tiden, så da tror jeg at jeg står over dette spillet også. Hvor mye tekst er det i spillet da? Adventure-spill, spesielt japanske, pleier tradisjonelt være fylt med langtekkelig dialog... Egentlig litt for dårlig å ikke ha voice acting, da det har vært standard i adventure-sjangeren i over 10 år minst for slike spill... En del første brettet, men lite senere. Spillet har fått strålende anmeldelser fra vidt forskjellige kilder, så det er ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Spillet har fått strålende anmeldelser fra vidt forskjellige kilder, så det er ingenting å være redd for. Et snitt på 85 %, så det lover jo bra. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/938681.asp Jeg holder på å laste ned en video-omtale som jeg skal se når jeg får tid. Godt mulig at jeg går for dette spillet, men jeg har akkurat kjøpt Godfather og er vel ikke halvveis ferdig med SM Galaxy ennå, så det blir en stund til. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Var redd for det ja. Spillmotivasjonen min er ikke på topp for tiden, så da tror jeg at jeg står over dette spillet også. Hvor mye tekst er det i spillet da? Adventure-spill, spesielt japanske, pleier tradisjonelt være fylt med langtekkelig dialog... Egentlig litt for dårlig å ikke ha voice acting, da det har vært standard i adventure-sjangeren i over 10 år minst for slike spill... Hvis det var et historiedrevet eventyrspil ala Monkey Island-serien ( ) er jeg enig. Men såvidt jeg har forstått er Z&W et spill hvor du gjør puzzles hovedsaklig for skatter og progresjon i spillet, ikke for å drive historien videre. Du kan si det fokuserer på gameplayet, i stedet for historien; det er egentlig dette som gjør at jeg velger å nedprioritere spillet, adventure spill skal ha en spennende og morsom historie. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk Z&W i dag, og har spilt igjennom tutorial-biten. Og jeg kan bare si: HOLD KJEFT, WIKI! Makan til mas på den apekatten. Hadde det vært min, hadde jeg kaldkvelt'n for lenge siden! Virker ellers helt ok, kan ikke si jeg er "overwhelmed", men jeg skal teste litt mer nå. Og ja, jeg har masse svarte streker nedover skjermen i Z&W. Ser ikke ut som jeg har i wii-menyen, og har heller ikke sett det i noen andre spill. Skal det være sånn, eller er det noe galt? Er redd for den GPU feilen.. Kjører dog med kompositt gjennom reciever.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres ikkje normalt ut med grafikkfeil i spillet nei, men kompositt kablene er jo heller ei noe å anbefale. Er det slik i andre spill? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Var redd for det ja. Spillmotivasjonen min er ikke på topp for tiden, så da tror jeg at jeg står over dette spillet også. Hvor mye tekst er det i spillet da? Adventure-spill, spesielt japanske, pleier tradisjonelt være fylt med langtekkelig dialog... Egentlig litt for dårlig å ikke ha voice acting, da det har vært standard i adventure-sjangeren i over 10 år minst for slike spill... Hvis det var et historiedrevet eventyrspil ala Monkey Island-serien ( ) er jeg enig. Men såvidt jeg har forstått er Z&W et spill hvor du gjør puzzles hovedsaklig for skatter og progresjon i spillet, ikke for å drive historien videre. Du kan si det fokuserer på gameplayet, i stedet for historien; det er egentlig dette som gjør at jeg velger å nedprioritere spillet, adventure spill skal ha en spennende og morsom historie. Kjekt at jeg skulle se dette innlegget, da det minnet meg på hvor svak jeg er for adventure, cell-shading og "underdog-spill" - kjøpte nemlig Zack and Wiki for kort siden. Og det er bare herlig:D Blir så glad av å spille det, sinnsykt irriterende med snakkinga til Wiki i starten, ja, men dette endrer seg kjapt. Virkelig en perle, som har sneket seg mellom de massive "multibillion-budsjett" spilla som kom i høst og som kommer utover året. Bare trist få kommer til å kjøpe spillet.. Endret 5. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå