Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 fikk mail fra cdon.com nå,spillet er på vei til meg,gleder meg noen andre som har bestil det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vurderer virkelig å ta ein import på denne tittelen fra vgp.ca! Virker å vere eit godt spill med god god bruk av wiimoten. Håper det gjør det bra her på våre breddegrader, var vel meir eller mindre flopp i Japan dessverre. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Problemet er at gamere ikke tåler no nytt egentlig.. Alt skal være bygget på noe gammelt, franchises osv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eller den elleville partspill bølgen som herjer om dagen, er litt synd om det er slik utviklingen skal gå egentlig. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Vurderer virkelig å ta ein import på denne tittelen fra vgp.ca! Virker å vere eit godt spill med god god bruk av wiimoten. Håper det gjør det bra her på våre breddegrader, var vel meir eller mindre flopp i Japan dessverre. hvorfor import?den er ute i norge om 2 dager. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sparer noen kroner ja, litt lengre ventetid. Men har så mye å spille på at noe kjøpe haster ei i disse dager. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Sparer noen kroner ja, litt lengre ventetid. Men har så mye å spille på at noe kjøpe haster ei i disse dager. blir det ikke endel extra med tanke på toll og moms?selger de pal spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ordrer fra videogamesplus.ca er merket med lavere verdi, sp de skilr rett igjennom tollen. Har chippet min Wii så den er sonefri Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ordrer fra videogamesplus.ca er merket med lavere verdi, sp de skilr rett igjennom tollen. Har chippet min Wii så den er sonefri ah,nice det der,synd ikke min er chippet:) Lenke til kommentar
kottila Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 fikk mail fra cdon.com nå,spillet er på vei til meg,gleder meg noen andre som har bestil det? Jeg skal en tur innom England i februar og plukker med meg Z&W og Ghost Squad da. Kjøper meg 4 Nyko Perfect Shot i USA samtidig, så jeg får fullt utbytte av Ghost Squad. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) fikk mail fra cdon.com nå,spillet er på vei til meg,gleder meg noen andre som har bestil det? Jeg skal en tur innom England i februar og plukker med meg Z&W og Ghost Squad da. Kjøper meg 4 Nyko Perfect Shot i USA samtidig, så jeg får fullt utbytte av Ghost Squad. Kan man spille 4player på Ghost Squad? Du vil ikke ta med en Perfect shot til meg og da? Regner med trådstarter (og andre som har spillet) kommer med en tilbakemelding når det er blitt testa..? Endret 17. januar 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som veit om Z&W er i butikkene i dag? Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blæh. Har bestilt fra Gamezone. De hadde ikke fått det inn enda... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk spillet fra bergsala idag Ikke testet det, men skal det seinere ikveld kanskje Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ser frem til tilbakemelding om spillet Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skulle kjøpe det i dag, men Platekompaniet slet visst med å få det levert til i dag Plukket opp Metriod Prime 3 istedet, så jeg er happy Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet om noen gode priser på dette spillet rundt om? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ser frem til tilbakemelding om spillet Åpner med en vakker intro, man lærer seg hvordan kontrollsystemet fungerer. Du bruker faktisk bare Wiimoten til å styre alt, du bruker ikke nunchuck i det hele tatt. Grafikken er vakker og fargerik. Måten man får ting og tang ligner veldig på Zelda. Unikt utnytting av kontrollen, er kanskje det mest originale spillet jeg har prøvd til Wii. Ser ut til å bli ett av årets oppdagelsesspill på Wii Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Zack & Wiki er genialt Elsker sånne oppgaveløsespill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå