CoaX- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det mulig å bruke en psp kjøpt i USA til å koble til min ps3? slik at jeg kan spille og se film over nett på pspen? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Joda, det kan jeg bekrefte, alt funker som det skal mellom min US psp og EU PS3. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det er korrekt. nice, da går jeg til innkjøp! thanks:D Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) *message deleted* Endret 28. januar 2008 av CoaX- Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 er psp sone fri??? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 er psp sone fri??? På spill ja. Ikke på UMD filmer. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 men gar det an å kopiere en dvd inn på psp på noen måte?? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 men gar det an å kopiere en dvd inn på psp på noen måte?? Ja det er fult mulig. Du kan legge inn hva du vil bare det er i støttet format.(husker ikke hvilke i farta) Og umd skal muligens bli sonefritt snart har jeg lest(husker ikke hvor) Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 men gar det an å kopiere en dvd inn på psp på noen måte?? Ja det er fult mulig. Du kan legge inn hva du vil bare det er i støttet format.(husker ikke hvilke i farta) Og umd skal muligens bli sonefritt snart har jeg lest(husker ikke hvor) Det finnes et program som er ekstremt enkelt å bruke. Da setter en dvden inn i pc drevet og klikker på convert. .mp4 filen blir så overført rett til riktig mappe på pspen. Husker ikke hva programmet het akkurat nå, men skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det finnes et program som er ekstremt enkelt å bruke. Da setter en dvden inn i pc drevet og klikker på convert. .mp4 filen blir så overført rett til riktig mappe på pspen. Husker ikke hva programmet het akkurat nå, men skal sjekke det opp. DVDFab gjør ¨vaffall det der, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 da tror jeg det blir psp på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå