Kaptein_S Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvilke servere i norge har minst cheatere??? Har ver borte fra cs i et halvt år, å så vidt jeg kan se er det flere juksemakere online enn noen sinne?? Hvor skal en spille? Kaptein_S Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 217.8.143.246:27015 ThePatriotZ #1 Public 217.8.143.246:27016 ThePatriotZ #2 Public 217.8.143.212:27015 ThePatriotZ #3 Public Er ikke så mange her.. hender en gang i blandt, men ikke så mye. er gammel hlguard, men allikevel... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Spiller masse på patriotz serverene jeg. Ikke cheat frie servere det dessverre, men det er ikke så ofte de er der heller. Har opplevd noen på nettene, og av og til ellers, men det er som regel bra. Cheating suxx! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 strike.wondernet.nu spill der om du er lei awpere, campere og lamere for de er blitt bannet for lenge siden. det er maks 16 spillere som er litt mye men uten awp så er det fullt spillbart, stats ligger på www.gamersnation.nu Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 er det så mange cheatere nå da? Jeg har spilt kanskje 50 timer cs i løpet av de siste par månedene og jeg har ikke støtt på en eneste cheater som jeg kunne identifisere. Riktignok har det vært mange anklager (et par på meg også) på serverne, men hvis jeg har mistenkt noen og fulgt med dem har jeg merket at de bare er veldig gode. Og jeg er av en eller annen grunn banna på en del servere som kjører sånn anti cheating liste (har aldri cheata). teori om cheating; Tror 90% eller mer av cheat anklagene er ubegrunnede. 100% av det er meningsløst mm det er admin på server, provoserer du en cheater er det mindre sjanse for at han drar, enn at du bare lar være og la han gå lei. (stemmer såklart ikke med alle men det er mitt inntrykk). Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det hjelper ikke å cheate hvis det syns. De som cheater, og som du lett ser det på er etter mitt syn ikke veldig intelligente. Derimot er det folk som cheater som det er vanskelig å se det på, nettopp fordi de ikke bruker f.eks wallhacken direkte, men bare som en liten hjelp. Aimbot er lett å se. og det er også wallhack så lenge personen ikke kan bruke det. Derimot hvis du kan det, er det ikke lett å se. Og det er derfor det må være programmer som kaster ut slike. Og cheateprogrammene er dessverre alltid hakket foran. Derfor kan det nesten umulig bli en cheatfri CSverden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Spill på Wazelin. Det er noen som cheater der ja , men hvis jeg er der og oppdager cheatere. Sier jeg fra til admin og vips ute etter 30 sek. Sjelden det tar noe lengre tid enn det. BadAss er får mye cheatere på den siste tiden og det er ofte de kan herje der en stund selv om psilocybe og de andre adminene som tar seg av sånt. Men de er litt trege Cheating kommer du ikke unna selv med de som spiller i Clan. Tenker jeg på "X-CB admin". Stor i sin tid helt til han ble busta hehe Bare spill og ser du cheatere så record dem og send til admin på serveren. Less whining more winning er jo litt sant da :wink: Lenke til kommentar
koffern Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Istedenfor å nevne navet på de cheat-frie så kan dere kanskje si IPen? Gleder meg til den "nye" punkbusteren (husker ikke hva den heter) kommer :smile: ! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 er det så mange cheatere nå da? teori om cheating; Tror 90% eller mer av cheat anklagene er ubegrunnede. 100% av det er meningsløst mm det er admin på server, provoserer du en cheater er det mindre sjanse for at han drar, enn at du bare lar være og la han gå lei. (stemmer såklart ikke med alle men det er mitt inntrykk). min erfaring er at cheatere er sopere som blir såret og drar om du slenger drit til de. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 BadAss er får mye cheatere på den siste tiden og det er ofte de kan herje der en stund selv om psilocybe og de andre adminene som tar seg av sånt. Men de er litt trege øøi! admin_slap dmpower Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Istedenfor å nevne navet på de cheat-frie så kan dere kanskje si IPen? Gleder meg til den "nye" punkbusteren (husker ikke hva den heter) kommer :smile: ! wazelin 32 players norsk: 129.241.150.222:27015 badass 1 32 players norsk:195.18.196.10:27015 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 øøi! admin_slap dmpower Må slape uten damage da... Liker ikke å bli slapa :oops: Ikke noe noe vondt ment. Det tar bare litt tid før en admin kicker noen på request. Og det er ofte det ikke er noen admins der i løpet av en dag eller to Skal ikke nevne Superserver 1 og 2 engang hehe Lenke til kommentar
Defender Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 cs.swatnet.org:27015 - Oslo Counterstrike Association, meget bra ping. Adminer som spiller der hele tiden, ingen cheatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå