Magnus Holm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis vi hadde virkelig stått for slagordet til Gamer.no (spill er kultur), så burde vel Gamer.no integreres med Kulturo.no? (Ikke det at jeg er for det, men jeg syns det er litt ironisk) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor? Alt som har med kultur å gjøre må være en del av Kulturo.no? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ved å skille kultur (Kulturo.no) og spilling (Gamer.no) gjør man jo nettopp det motsatte av slagordet. I stedet for å "forene" de, så splitter man de. Igjen må jeg si at jeg er helt for dagens splitting, men det er fortsatt pokkers ironisk... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du skjønner da du og at vi ikke kan ha all kultur på kulturo.no siden så mye kan gå under ordet kultur. Og det ville blitt et veldig stort og rotete forum anyway.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Spill er et såpass stort emne at det på alle måter behøver en egen hovedside i nettverket. Kultur er et løst begrep, og du kan slenge det på veldig mye. Kultoro geskjeftiger seg vel primært med film, og antallet artikler/features/osv. ville blitt fordoblet om de skulle ta seg av spilldelen også. Ellers vil jeg tro at selve navnet gamer.no etterhvert har brand-status, og ikke er noe som de høye herrer ønsker å legge på hyllen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis vi hadde virkelig stått for slagordet til Gamer.no (spill er kultur), så burde vel Gamer.no integreres med Kulturo.no? Den påstanden forutsett at Kulturo.no er ei side som tek for seg alt av kultur, eller i det minste inkluderer spel. Dette er ikkje tilfelle. Målet til Kulturo.no er å "bygge opp Norges beste guide for film og musikk". Du må og sjå på grunnen til at Gamer.no seier at spel er kultur. Det er først og fremst måten ein skriv om spela på som er argumentet. Altså er det ikkje noko som tilseier at dette slagordet ikkje høyrer heime på ei spelside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå