Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har lyst på så hvite og fine tenner som mulig, hvordan bør jeg gå frem? Hvor mange pussinger hver dag, osv? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er vel vanlig å pusse 2 ganger daglig? hvis du er veldig ivrig kan du evt pusse 3. Da første gang etter forkost, så etter middag, og til sist før du legger deg.... -MK- Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Du må passe på å ikke pusse vekk emalien, den beskytter tennene. Men har hørt at tannleger kan bleike tenner da, viss det er et alternativ. Endret 16. januar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har tennene først blitt gule, vil ikke pussing alene hjelpe. Bleking er da det eneste alternativet, men koster 4000 kroner. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Du kan prøve selvbleking kanskje? Har ikke hatt behov for det selv, så kan ikke si noe om det personlig.Men det finnes jo diverse gel'er og "whitestrips". Les denne artikkelen og dette, så blir du litt klokere. Endret 22. januar 2008 av lupah Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg bruker en blekingsgel som jeg bruker tre ganger i måneden. Hvis du sender meg PM, kan du sikkert få informasjon osv med bilder på at det fungerer. Jeg får komplimenter for tennene mine hele tiden nå etter jeg begynte å bruke det. Dyrt er det ikke heller, betaler 250 kr og det holder vanligvis to-tre måneder, spørs hvor ofte jeg påfører. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bleking høres ikke helt trygt ut spør du meg. Noen bivirkninger/skader på tennene? Spes sånt 250krs tvshop greier. Hva sier du applemania? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bleking høres ikke helt trygt ut spør du meg. Noen bivirkninger/skader på tennene? Spes sånt 250krs tvshop greier. Hva sier du applemania? Sikkert opp til hver enkelt hva de får av bivirkninger, jeg har vært hos tannlegen etter jeg hadde brukt det en stund, og spurte om det var skjedd noen skade og om jeg kunne fortsette. Det eneste hun ba meg om var å ikke ta det så ofte, kanskje bare en gang i måneden. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ... fordi? Hva skjedde dersom du tok det ofte? Er det som å ta sol (moderasjon) eller er det som med nedsliping (kontollert skade)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå