Frohman Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Vi fortsetter hvor 4chan slapp. Tre mus var samlet og skrøyt over hvor sterke de var. Mus har vansker med å verbalisere seg. Alle ble drept av katten. Endret 16. januar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror meningen er at det skal være morsomt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) teste et par Hvor mange jøder er det plass til i en golf? -Det kommer an på antall seter og størrelsene på enkeltpersonene, samt innvendig volum i golfen (noen golfer har 5 dører, andre har 3). Hvor mange blondiner trengs for å skifte en lyspære? -Sannsynligvis bare én, ettersom gjennomsnittsiqen til blondiner ligger høyere det som trengs for å skifte en lyspære. Dansken, svensken og nordmannen skulle konkurrere i å pisse lengst. -Dansken vant fordi han hadde høyest trykk i blæra samt minst diameter på urinrøret. Det var tilfeldig at han vant ettersom trykket i blæra ikke er genetisk betinget. To tomater skulle krysse en motorvei. Hvordan dette kunne ha seg ettersom tomater ikke har egen fri vilje er vanskelig å forklare. det var ganske lett Endret 16. januar 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvor mange jøder er det plass til i en golf? -Det kommer an på antall seter og størrelsene på enkeltpersonene, samt innvendig volum i golfen (noen golfer har 5 dører, andre har 3). 5 i setene og 8 i askebegeret? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 - Kelner, kelner! Det er en død flue i suppen min! - Uff da, beklager så meget. La meg erstatte suppen din med en gang, og som en unnskyldning fra restauranten skal du selvsagt slippe å betale for måltidet. Hmm, jeg er ikke spesielt god til dette. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis vi skal fortsette der 4chan slapp må vel alle vitsene handle om svarte eller jøder? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis vi skal fortsette der 4chan slapp må vel alle vitsene handle om svarte eller jøder? Nja, den siste på 4chan handler om en blåhval? Spiller vel ingen rolle hva vitsene handler om? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor mange jøder er det plass til i en golf? -Det kommer an på antall seter og størrelsene på enkeltpersonene, samt innvendig volum i golfen (noen golfer har 5 dører, andre har 3). 5 i setene og 8 i askebegeret? I og med at aske har veldig lite volum, kan vi ha flere enn 8 i askebegeret. Faktisk kan vi bruke hele bilen og derfor få plass til over hundre jøder i golfen. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vet du hvorfor negere ikke kan kjøre fortere en 40 km på moped? Fordi mopeden ikke er så rask, rasist. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 - Kelner, kelner! Det er en død flue i suppen min!- Uff da, beklager så meget. La meg erstatte suppen din med en gang, og som en unnskyldning fra restauranten skal du selvsagt slippe å betale for måltidet. Haha. Trådens beste så langt! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dansken, svensken og nordmannen skulle konkurrere i å pisse lengst. -Dansken vant fordi han hadde høyest trykk i blæra samt minst diameter på urinrøret. Det var tilfeldig at han vant ettersom trykket i blæra ikke er genetisk betinget. Haha, den var jo faktisk fin. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor gikk høna over veien? Fordi den antageligvis så noe som tok dens oppmerksomhet, så høna måtte gå og finne ut av hva det var. Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva får man om man krysser en elefant og en kenguru? Ingenting. Det er så store forskjeller i antall kromosoner at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva får man om man krysser en elefant og en kenguru? Ingenting. Det er så store forskjeller i antall kromosoner at det ikke er mulig. Alternativt: En grinete elefant med gnagsår på pikken, samt en seriøst rævkjørt kenguru. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det var en gang en svenske, en danske og en nordmann som skulle konkurrere om hvem som kunne pisse lengst. Først ut svensken: Han pissa 3 meter. Neste ut var dansken: Han pissa 4 meter. Sist ut var nordmannen: Han pissa 2,5 meter. Dansken vant. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva kaller man en som klarer å spille Edvard Griegs Piano Concerto i A-moll på piano? - En pianist. Hva sa Albert Einstein da hans kone lot middagen stå litt for lenge? - "Jeg tror du har latt middagen stå litt for lenge, kjære." (Oversatt fra tysk, da Albert Einstein var fra Tyskland) Hva sa nordmannen da han møtte en annen nordmann? - "Hei!" Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 "En gravid blondine har to hjerneceller." Daglig mister man flere tusen hjerneceller og en vanlig person har flere milliarder eller billioner hjerneceller. Hvis en blondine hadde hatt 1 hjernecelle, ville hun død i samme sekund som vitsen ble satt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter finansministeren i Kina? Xie Xuren Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva sa nordmannen da han møtte en annen nordmann? - "Hei!" Haha, jeg lo . Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 3 svensker sitter i en bar. Den første sier; faen så lite liv det var her! "Ja", samtykker den andre. Den tredje foreslår at de går et annet sted, noe de etter en halvtime også gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå