Fear the Scare Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hei, dette er egntlig en skolehjelp tråd, men skolehjelp listen hjelper aldirg, men jeg lurte på om hvor varm kjernen til merkur og venus er og hva den består av.. og evntuelt om noen har bilde av et eksempel som jeg letter etter... Endret 16. januar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei, dette er egntlig en skolehjelp tråd, men skolehjelp listen hjelper aldirg, men jeg lurte på om hvor varm kjernen til merkur og venus er og hva den består av.. og evntuelt om noen har bilde av et eksempel som jeg letter etter... Du finner en del om hver enkelt planet på http://www.astro.uio.no/ita/DNP/ og der ligger det også linker videre til mere stoff. Lenke til kommentar
farke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 NASAs Planetary Fact Sheet kan også vise seg nyttig. Sier mest om astronomiske mål, og utelater de fleste geologiske fakta, men meget bra hvis man har bruk for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå