Joe_R Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei! Jeg har i det siste prøvd litt ubuntu, men får ikke internett til å virke.. Kjører trådløst, derfor bruker jeg en D-Link DWA-140 Wireless-N adapter. Noen som vet om en driver til denne? (7.04/7.10) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Linux driveren til dette kortet finner du her: http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Linux.html Denne tråden forklarer det meste vil jeg tro.. Hvis du er helt nybegynner, så kan det være litt "vrient" å installere den driveren, men det ligger en readme fil i pakken. Det er også mulig å bruke windows driverne med ndiswrapper, men det er rapportert at mange folk har problemer med dette, at kortet "fryser" etter en stund.. Endret 22. januar 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Chakka Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) (edited) Det funket i Gutsy Gibbon (7.10), men når jeg oppdaterte til Hardy Heron (8.04) får jeg problemer når jeg kjører: "/sbin/insmod rt2870sta.ko" Dette gir bare feilmeldingen som jeg ikke skjønner så mye av... insmod: error inserting 'rt2870sta.ko': -1 Invalid module format Noen med forslag til problemløsning? Endret 25. april 2008 av Chakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå