kaaasen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Heisann. Spiller ganske mye PES08 om dagen, men det er jo så mange lisenser som mangler! Er det noen som kan linke meg til en film som retter opp drakter, lagnavn etc. (om det har kommet ut noen hittil da). Det hadde i såfall vært kjempehyggelig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Psst: sjekk denne lenken: http://peselevendream.forumcommunity.net/?t=10146019 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Fantastisk! Tusen hjertelig takk! Denne lastes ned nå, og skal overføres first thing in the morning når jeg får tilgang til en usb-stick. <3 PS! Retter den opp navnene til klubbene også, eller er det bare spillernavn? Lenke til kommentar
jkr83 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kunne sikkert funnet ut av dette ved å lese litt. Men finnes det en optionfil som den over uten ability forandringer på? Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Beklager, jeg vet dessverre ikke noe mer om denne patchen enn hva siden sier. Har nok ikke prøvd den selv, men skal det så snart jeg får rørt meg til å kjøpe PES08. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå