Ceba Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei For en tid tilbake slet jeg med og få NAT-2 på PS3'en min, men etter mye om og men gikk det tilslutt. Så døde den gamle Dlinken min (514) og har kjøpt en ny (624) og det er på'n igjen. Problemet denne gangen er at jeg får UPnP ikke tilgjengelig SELV OM den er huka av både på Dlinken og SpeedTouchen fra NGT. (Jeg ringte NGT for å spørre om hva problemet kunne være, men de er jo helt rådløse...) Bruker samme koplingsoppsett som før; En Dlink router koplet til SpeedTouchmoden fra NextGentel som aksesspunkt. Noen som har any ideas? Jeg har prøvd så utrolig mye forskjellig, sette den i dmz osv.. Her er noen bilder så dere kan få en viss oversikt over routerne. (Ja det er messy ) Her er telefonmodemgreia øverst. Den er kopla med SpeedTouchen og med Dlinken. (Fra wan på modemet til en port på Dlink). Den grå kabelen på Speedtouch går til en splitter. Dette er Dlinken. Der ser dere den sorte kabelen som går fra telefonmodemgreia til en port og den blå kabelen som er connecta rett i en stasjonær pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå