Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Deilig maskin, det å fjerne CD-ROM ser jeg bare på som en nyvinning, siden slike lagringsmedier godt kunne forsvunnet og bli erstattet av mer moderne tjenester. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan vi ikke bare måle volumet da? De som er interessert i volumet kan vel det ja. Ikke alle former er like praktiske dog, så alene synes jeg ikke det er nok for min del. AtW Eneste måten å finne ut om den er verdens minste (noe de ikke reklamerer for) er å måle volumet på den kontra de andre konkurrentene. Ja og? Den er ikke i nærheten av å være verdens minste, og volumet alene er som jeg sier ikke nok til å vite om noe har fornuftige mål. For all del, man kan jo gjerne måle volumet på PCen, jeg bare skjønner ikke helt hva det løser i dette tilfellet. AtW Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men da kan du like gjerne si at høyden ikke har noe å si, for kanskje du ikke vil ha en tynn laptop. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Men da kan du like gjerne si at høyden ikke har noe å si, for kanskje du ikke vil ha en tynn laptop. Beklager om jeg har vært uklar, men jeg mener ikke at volumet ikke har noe å si, jeg bare synes ikke det er nok alene å vite volumet. Det jeg ikke skjønner er hvorfor en volummåling løser noe problem, det er diskusjon her om hva som er den rette måten å måle tykkelsen med, du kommer med innspillet "hvorfor ikke bare måle volumet". Så da er spørsmålet hvordan løser det problemet? Hvorfor løser det opp i "floken"? Sån rent personlig, så mener jeg jo at en tynnere PC alltid er en fordel i seg selv, fordi det er den eneste dimensjonen som ikke brukes til noe "nyttig", dvs skjerm og tastatur. (om man da faktisk har plass til porter ) AtW Endret 22. januar 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Som det meste annet måles dimensjonene der de er størst. Det burde også gjelde for elektronikkverden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mobiltelefoner synes jeg praktiserer dette med tykkelse ganske så fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå