Manx Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Genialt da er det jo bare å vente til det går til helvete igjen da Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Genialt da er det jo bare å vente til det går til helvete igjen da Jeg er redd for det ja. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Til info var det ikke noe problem å få fratrekk på faktura for trøbbel med HD PVRen. Jeg sa bare hvor mange dager jeg hadde vært uten TV så skulle det kompenseres på neste faktura. Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hvordan går det med boksene nå? Blitt noe bedre de siste dagene? Ser at Get på sine hjelpesider har lagt ut info om at flere ting skal forbedres fortløpende, får satse på at det blir orden på problemene så raskt som mulig. Leste testen på Lyd og Bilde, der de har åpnet boksen. Ser ut til at harddisken har SATA-kontakt. Vil det si at det er mulig å bytte hdd med en større/mer støysvak hdd? Sånn rent teknisk.. Man får vel kanskje problemer hvis noe går galt, siden man leier boksen og ikke eier den.. Noen som vet noe/tror noe? Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sukk. Jeg fikk dekoderen min på onsdag, men den får jo bare tv-en min til å skru seg av. Håpløst. Var og byttet den i dag, men opplever det samme problemet fremdeles. Har egentlig hatt på følelsen hele tiden at det var tv-en min som var mongo, men etter å ha lest litt her på forumet er jeg neimen ikke sikker lenger... Tv-en er en 32" LCD av merket Kendo (jeg burde selvsagt skjønt at jeg ikke måtte kjøpe noe fra et merke ingen har hørt om), ca halvannet år gammel. Jeg har brukt de medfølgende kablene til dekoderen, og så lenge den dumme tv-en faktisk er på er kvaliteten på lyd og bilde helt fin, ingen hakking f.eks., som jeg vet en del har hatt problemer med. Fatter ikke hva den skal drive og skru seg av for... Jeg vil ha ny tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå