Gå til innhold

Når kommer Get med HDtuner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan går det med boksene nå? Blitt noe bedre de siste dagene? Ser at Get på sine hjelpesider har lagt ut info om at flere ting skal forbedres fortløpende, får satse på at det blir orden på problemene så raskt som mulig.

Leste testen på Lyd og Bilde, der de har åpnet boksen. Ser ut til at harddisken har SATA-kontakt. Vil det si at det er mulig å bytte hdd med en større/mer støysvak hdd? Sånn rent teknisk.. Man får vel kanskje problemer hvis noe går galt, siden man leier boksen og ikke eier den.. Noen som vet noe/tror noe? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sukk. Jeg fikk dekoderen min på onsdag, men den får jo bare tv-en min til å skru seg av. Håpløst. Var og byttet den i dag, men opplever det samme problemet fremdeles. Har egentlig hatt på følelsen hele tiden at det var tv-en min som var mongo, men etter å ha lest litt her på forumet er jeg neimen ikke sikker lenger... :roll: Tv-en er en 32" LCD av merket Kendo (jeg burde selvsagt skjønt at jeg ikke måtte kjøpe noe fra et merke ingen har hørt om), ca halvannet år gammel. Jeg har brukt de medfølgende kablene til dekoderen, og så lenge den dumme tv-en faktisk er er kvaliteten på lyd og bilde helt fin, ingen hakking f.eks., som jeg vet en del har hatt problemer med. Fatter ikke hva den skal drive og skru seg av for... Jeg vil ha ny tv. :yucky:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...