Gå til innhold

Når kommer Get med HDtuner?

Anbefalte innlegg

Det er kun C+FilmHD jeg testet, og etter å ha sjekket SportHD, ser jeg bedre forskjell ja :)

TV'en min er kun HD ready, og støtter da kun 720i, men jeg har satt den til 1080i. Er dette riktig? I følge manualen har jeg forstått det slik at jeg skal sette den til 1080i...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Se opp for problemer med strøm-adapteren til boksen, min tok kvelden på onsdagen en gang.

Uff, jeg har hørt om flere som har opplevd dette. Onsdag var vel også omtrent den verste dagen det kunne skjedd på, i alle fall dersom du skulle være hjemme i påsken.

Selv har jeg vært bortreist, men jeg håper virkelig alt er i live når jeg kommer hjem og skal se Man Utd-Liverpool og Chelsea-Arsenal på C+SportHD i morra!

Lenke til kommentar

Vel mangel av tv skulle jeg ha overlevd, men at jeg måtte sitte og se en United kamp streamet fra pcen til en "47 skjerm når jeg skulle ha sett kampen i HD er det som plaget meg mest.

Men etter 20 mil med kjøring så fikk jeg byttet strøm-adapteret i dag sånn at nå er det liv igjen i boksen...

Lenke til kommentar

Jeg sjekket med 3-4 spaceworld butikker og Elkjøp påsto de hadde 7 stykker på lørenskog men det viste seg å være en data-glipp (derfor all kjøringen) og dette var etter at jeg hadde stått en time i kø på vinterbro. Men det var der jeg fikk byttet til meg et stk ledning og adapter fra en annen boks som det var feil på.

Jeg skal ringe Get til uka for å få de til å sende meg en ny en som det ikke er feil på, de skal vist få inn en ladning med nye adaptere som skal virke...

Lenke til kommentar

Tror du faen ikke jeg kommer hjem fra påskeferie for å se PL i dag også er faenmeg adapteret dødt. Det er faenmeg det latterligste jeg har opplevd. Ikke faen om de skal fakturere meg for den driten her. Stengt har de også, så klart. Både i dag og i morgen.

Lenke til kommentar

Det er selve adapteret, og ikke strømforsyningen inne i boksen som er problemet går jeg ut i fra? Det lyser i alle fall ikke grønt på adapteret..

Jeg har lest om en del folk som har opplevd dette nå (noen flere ganger). Det er jo ganske utrolig at man ikke har oppdaget en såpass stor feilrate i den tiden de har kjørt testing av denne boksen.

Lenke til kommentar
Det er selve adapteret, og ikke strømforsyningen inne i boksen som er problemet går jeg ut i fra? Det lyser i alle fall ikke grønt på adapteret..

Det er adapteret ja, men problemet er jo at man må bytte hele boksen for å bytte adapter (skjønn det den som vil).

Lenke til kommentar

Så herlig. Jeg som endelig fikk en boks som "virka". Den første fikk jeg jo aldri installert.

Dessuten har jeg et par opptak på den som jeg ikke vil kvitte meg med. Jeg er redd jeg kommer til å bli ubehagelig vond å ha med å gjøre når jeg kontakter de på tirsdag.

Lenke til kommentar

Det var første beskjeden jeg fikk at jeg måtte bytte hele driten. Men det kan jo hende at de er litt runder i kantene siden de har fått inn/skal få inn ny adaptere og man skulle jo tro at det er enklere å bare bytte adapter for å løse problemet enn å måtte bytte bokser i hue og ræva...

Lenke til kommentar

Det er adapteret ja, men problemet er jo at man må bytte hele boksen for å bytte adapter (skjønn det den som vil).

Jeg fikk beskjed om at man må bytte hele boksen hvis man går til forhandlere, men dersom jeg drar til Get sitt kundesenter i Nydalen så var det visst ikke noe problem å bytte kun adapteret. Så var det bare å rekke opp dit før kl 17..

Lenke til kommentar
Da får jeg høre med brodern om han kjører forbi der i løpet av uka sånn at jeg får byttet driten, jeg skal ikke den veien på ganske lenge...

Da har jeg byttet. Jeg fikk opplyst at 10% av adapterene var defekte, og at de foreløpig ikke hadde fått inn noen nye adaptere. Med andre ord sitter jeg (og alle andre) fortsatt på en tikkende "bombe" som når som helst kan ta kvelden. De testet både mitt gamle og det nye adapteret så jeg tror ikke du får nytt uten at det du har er defekt. Det er uansett ikke noen vits å bytte adapteret før det tar kvelden før Get evt. får inn et nytt parti med adaptere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...