Jpettersen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 I forbindelse med ei oppgåve på skulen, har eg valt å ta portrettbilder. Eg har lekt meg ein del i photoshop, og lurar på de tykkjar. Nikon D200 + Nikkor 20-35mm f2.8 Nikon D200 + Nikkor 20-35mm f2.8 Fyr laus! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg ELSKER det første bilde. Det er så sært, naturlig og stemningsfullt (sært på en positiv måte) Jeg har ingenting å utsette på dette. Det andre bilde derimot virker litt unaturlig, tanken er god og alt slik. Men modellen har et litt falskt uttrykk som ikke overbeviser meg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Enig med Aak1. Første bildet eide, men du må fjerne den rust-teksturen eller hva det er.. det forstyrrer en del i fjeset. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det andre bildet falt ikke i smak for grunner jeg ikke klarer å forklare. Det første var faktisk ganske spennende. Det var på en måte en av de øyeblikkene man kan bruke for å fange en helt vanlig person. Jeg syns du kanskje kunne croppe bunnen litt, pga skyggen på venstresiden. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fint førstebilde, men syns du har lekt litt vel mye med PS'en din. De sprekkene som går over bildet på ansikt/skjorte blir feil. Ellers har det en veldig fin stemning. Det andre bildet skal vel være litt horror, men modellen klarer ikke å formidle det. Dessuten blir bakgrunnen også for påklistret. For brå overgang mellom opplyste og svarte områder. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takk for gode tilbakemeldingar. Kva syns dykk om dette biletet, versus bilde to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå