Gå til innhold

Hvorfor kjøpte du ny mobil?


Simen1

  

137 stemmer

  1. 1. Hva var den VIKTIGSTE grunnen til at du kjøpte deg ny mobil sist gang?

    • Fordi jeg ville ha bedre mobilkamera
      18
    • Fordi jeg ville ha en med bedre mp3-avspilling
      9
    • Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper
      30
    • Fordi den forrige ikke fungerte som den skulle lengre
      50
    • Fordi jeg ville ha en som var stiligere/penere
      23
    • Ingen spesiell grunn
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å spørre på en annen måte: Hva stemte du Lightning-?

"Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper" Som kamera og mp3.

Det var egne alternativer for kamera og mp3.

Andre egenskaper var ment for de som vurderte andre egenskaper enn kamera og mp3 som de viktigste for sitt siste mobilkjøp. F.eks at den gamle telefonen ikke hadde mulighet for epost men at den nye hadde det. Eller at den gamle hadde så dårlig batteritid at det ble den viktigste årsaken til å bytte.

Lenke til kommentar

Svarte "Fordi den forrige ikke fungerte som den skulle lengre", selv om det er en halvsannhet.

z710ien min funker helt fint med unntak av at den slår seg av uten varsel noen ganger (Når det skjer skjer det gjerne 3-4 ganger i løpet av dagen, og så kan det gå uker til neste gang) men var vel egentlig for at jeg var lei den.

Så da kjøpte jeg en Neonode N2 som nå har blitt sendt tilbake til lefdal (takk angrerett) siden bare ca halvparten av meldingene folk sendte til meg kom fram :p

Lenke til kommentar

Stemte alternativ 4. Det gjaldt sist jeg kjøpte ny mobil (når Nokia 3310 tok kvelden), og det gjelder også nå. Må kjøpe meg en ny nå, ettersom min trofaste SE T630 fungerer mindre og mindre som den skal for hver dag som går. Men så har den da også vart i snart 4 år. :)

Her kjøpes det ikke ny mobil så lenge den gamle fungerer nei. :p Det har jeg verken råd eller ork til.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Det måtte bli "Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper". Kanskje ikke så rart, siden min forrige mobil var en Nokia 3310 kjøpt sommeren 2001. :blush:

Den fungerer dog like bra i dag som da jeg kjøpte den.

 

Nå har jeg hatt min nye Nokia N82 i en uke, og kan ikke fatte hvordan jeg har klart meg uten alle funksjonene. Klarer ikke å holde fingrene borte fra den i mer enn maks 5 minutter. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...