Ekko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei, har et problem jeg mener jeg har funnet løsningen på selv tidligere, men husker ikek hvordand et ble gjort. Hvis man har laget en tabell, fesk en 5x5tabell som man har fylt med forskjellig tekst. Deretter ønsker man sette inn en blank rad midt i denne tabellen. Hvordan gjøres dette, det må jo være mulig på et vis? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det ikke bare å høyreklikke der du vil ha den nye raden og velge Insert Row da? (Eller noe tilsvarende på norsk) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Er ikke så enkelt. Da skulle jeg nok ha funnet ut av det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er nesten så enkelt, bortsett fra at du må merke en rad før du høyreklikker og setter inn en ny. En enda enklere metode er å klikke til høyre for tabellen, rett utenfor raden over der du ønsker å sette inn en ny rad og trykke Enter. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Jess, det er den utenfor raden og trykke enter jeg har brukt før, kom ikke på å prøve det. Takk skal du ha. (Det med å merke rad og høyreklikke får jeg ikke til. Da får jeg "insert table, delete cells, merge cells" som alternativer. Men det er ikke så viktig.) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er fordi du har merket cellene i raden og ikke hele raden. Hold musepekeren i merkefeltet til venstre for tabellen og klikk for å merke en hel rad. Du vil se at raden er merket ved at merkeområdet strekker seg litt utenfor raden på høyre side. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Korrekt. Da har jeg lært enda mer:-) Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 I Word 2007 spiller det ingen rolle i hvilken del av raden du står i når du høyreklikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå