Mira6 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Men... jeg har vanvittig problemer med å åpne dekselet bak. Tenkte jeg skulle sette inn sim-kort nå etter endt lading. Får rett og slett ikke opp! Ikke tør jeg benne det opp heller... Der; tok en 5 minutters tid. Nå skal det bli spennende å sjekke hvordan telefonen fungerer i praksis... Hahah, sleit med akkurat det samme selv. Endte opp med å bende den åpen med et kredittkort. Fikk telefonen i dag, gleder meg til å teste den ut. En ting: Kan man bruke 8 GB Micro-sd i den? Nysgjerrig, jeg... Hva synes du så langt? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pris og sånn tatt i betraktning virker mobilen utrolig knall so far, det eneste store drawbacket er at det ikke er 3.5 mm minijack. Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Pris og sånn tatt i betraktning virker mobilen utrolig knall so far, det eneste store drawbacket er at det ikke er 3.5 mm minijack. Fra testen: "Det følger med en overgang til 3,5mm hodesett." Da spiller det vel EGENTLIG liten rolle? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mye mer klønete. Jeg har lyst til å bruke mine egne headset til mobilen, og disse har lang kabel. Med adapterkabelen ender en opp med halvannen meter med kabel mellom mobilen og proppene, en real vase. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mye mer klønete. Jeg har lyst til å bruke mine egne headset til mobilen, og disse har lang kabel. Med adapterkabelen ender en opp med halvannen meter med kabel mellom mobilen og proppene, en real vase. Ja, det er det som blir problemet. De kunne heller lagt ved en liten overgang, slik som på 5300. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du har ikke tilfeldigvis en link til det adapteret? Det passer vel sikkert til 5610 også? Fant en side hos Sandisk der de sier at telefonen definitivt støtter 6 gb kort, og 'kanskje' 8 gb. http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...Nokia-5610.aspx Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Du har ikke tilfeldigvis en link til det adapteret? Det passer vel sikkert til 5610 også? Fant en side hos Sandisk der de sier at telefonen definitivt støtter 6 gb kort, og 'kanskje' 8 gb. http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...Nokia-5610.aspx Det som fulgte med Nokia 5300 vet jeg ikke om selges separat. Men det finnes korte overganger å få kjøpt en rekke plasser, f.eks i elektrobutikker eller Clas Ohlson med flere. Endret 30. januar 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Plukket opp en liten adapterkabel hos claesen i dag, ikke helt fornøyd med størrelsen, menmen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Plukket opp en liten adapterkabel hos claesen i dag, ikke helt fornøyd med størrelsen, menmen. Nei, men du slipper unna med mindre ledninger Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 denne telefonen frister meg virkelig! ligger på 690,- uten operatørlås på netcom sin nettbutikk nå, og hvis jeg da kjøper den og sier opp abonnementet (active talk eller noe) så ender telefonen på 2200 kroner, ulåst noen som vet om andre steder man kan få en god pris? så de hadde den til 99,- kroner med chessgoldxtra på mobilland.no, men denne siden stoler jeg ikke på for fem flate øre, dessuten oppgir de ikke om telefonen er operatørlåst! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 denne telefonen frister meg virkelig! ligger på 690,- uten operatørlås på netcom sin nettbutikk nå, og hvis jeg da kjøper den og sier opp abonnementet (active talk eller noe) så ender telefonen på 2200 kroner, ulåst noen som vet om andre steder man kan få en god pris? så de hadde den til 99,- kroner med chessgoldxtra på mobilland.no, men denne siden stoler jeg ikke på for fem flate øre, dessuten oppgir de ikke om telefonen er operatørlåst! Det er smør på flesk dersom telefonen er operatørlåst når man i tillegg kjøper den med bindingstid. Da kan man jo ikke bruke telefonen dersom man skifter til en annen operatørs sim-kort. Der har i alle fall Telenor den ordningen at man får opplåsingskode vederlagsfritt når man kjøper en telefon med bindingstid. Om andre operatører praktiserer dette, vites ikke. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Fikk 8 gb micro-sd i dag, og det som skjer når jeg setter det inn er at telefonen sier kortet er 4 gig. Jeg har lest på nettet at man uansett kan legge inn mer på kortet, og at telefonen fint klarer å lese disse filene. Gir beskjed om dette stemmer når jeg runder 4 gig merket. Edit: Dette funket helt fett. Har nå lagt inn 5.6 gb med mp3 på kortet, og det eneste som skjer er at mobilen sier at det er 1,6 gig som er lagret, istedet for fire, altså at telleverket nuller på 4 gig. Endret 2. februar 2008 av Ghadafi Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk 8 gb micro-sd i dag, og det som skjer når jeg setter det inn er at telefonen sier kortet er 4 gig. Jeg har lest på nettet at man uansett kan legge inn mer på kortet, og at telefonen fint klarer å lese disse filene. Gir beskjed om dette stemmer når jeg runder 4 gig merket. Edit: Dette funket helt fett. Har nå lagt inn 5.6 gb med mp3 på kortet, og det eneste som skjer er at mobilen sier at det er 1,6 gig som er lagret, istedet for fire, altså at telleverket nuller på 4 gig. Hvor mye koster det kortet? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 450 spenn hos komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341083 Funker som faen. Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) En jeg kjenner fikk sin Nokia 5610 i dag. Førsteinntrykket er bra, men jeg synes at displayet er noe mørkt i forhold til Nokia 6280, og spesielt i forhold til Nokia 6300. Har noen andre erfart det samme? Kan dette justeres? Endret 8. februar 2008 av Jethro Lenke til kommentar
Geirug Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er jeg den eneste er inne som har kjøpt 5610, eller?? Jeg fikk den igjennom jobben forrige helg. Virker som en ok mobil dette, men synes det er litt for billig finish på den Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har bestilt den og håper den kommer på mandag/tirsdag Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Legger inn noen tidlige erfaringer: Slit å få av dekselet Veldig grei den knappen som bytter mellom musikk/radio/"desktop" Skjermen skrudde seg ikke av for strømsparing, men det ordnet seg etter oppdatering. Skal kjøpe 4GB minnekort om den funker bra som musikkspiller (mest med tanke på batterikapasitet) og kan bytte ut den slitne 2GB Creative Zen V'en min. Kameraet virker greit, men når jeg tar bilde og sletter det med en gang så kommer det 3 klikkelyder etterpå, andre som har det? Byggekvalitet: Virker greit skrudd sammen, tastene knirker litt men ellers bra. Mail: IMAP er veldig positivt, laster ned emne, sender osv, og så må man laste ned hver enkelt melding om man ønsker å lese, greit for å spare penger. Har ikke fått brukt mobilen noe særlig i dag, så oppdaterer sikkert om noen dager. Endret 9. februar 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Nibelungen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bra at folk legger ut erfaringer Har to spørslmål jeg håper å få svar på før jeg kjøper nokia 5610: - Hvor lang tid tar det å overføre en vanlig mp3 fil (rundt 4mb) via kabel fra pc? - Hvor lang tid kan man bruke telefonen som musikkspiller før batteriet tømmes? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 - Hvor lang tid kan man bruke telefonen som musikkspiller før batteriet tømmes? To dager med lett bruk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå