Ekko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hei:) jeg holder på å lager en data bok til meg selv, er selv ikt student å er villig til å lære mye data. å det er vanskelig å huske alt, derfor vill jeg lage en pc hjelpe bok til meg selv, med alt mulig innen data. kan dere vær så snill å si alt viktig dere kan me data? alt mulig det hadde vært fint:) å det hadde hjelpt meg masse:) håper på mange svar:) kan også gi dere boken visst dere er interissert når den er ferdig:) håper på mange svar. mvh ole:) Uten å henge meg opp i "og" og "å" så tror jeg dette er et av de mest håpløse emene jeg har lest her på forumet. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Måtte bare finne den tråden. Syns de var forbausende snille med ham. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jada, klart jeg kan fortelle alt jeg kan om datamaskiner.. Da ville jeg jo ikke skrevet ut forumet. Nei herregud, google<3 Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trolig bare en 10 år gammal dysletiker som skulle leke voksen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Trolig bare en 10 år gammal dysletiker som skulle leke voksen gammal dysletiker? Endret 24. januar 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Uten å henge meg opp i "og" og "å" så tror jeg dette er et av de mest håpløse emene jeg har lest her på forumet. Mulig det, noe gullkorn var det i hvert fall ikke, men igjen, det er det et fåtall av trådene her inne som er... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha, la bare merke til alle smilyene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Trolig bare en 10 år gammal dysletiker som skulle leke voksen Virker sånn. Irriterer meg med folk som skriver setninger med masse smilies, uten store bokstaver i begynnelsen av setninger, skrivefeil overalt, o.l. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Enten så er det sjarmerende, eller så er det litt trist.. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hah! IKT-jøpling som ikkje kan noko om data. Er det løge at verda er som den er... Neida, dei fleste kan jo eindel, men denna stakkaren virka håplaus. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 jeg syntes vi må slutte å mobbe han han er også et menneske å har retigheter å kan gråte å vil bare ha en bok sånn å lese i når han hjelper folk å sånn =D (: :D Håper dere er smarte nå. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Henter fra freakforum? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trolig bare en 10 år gammal dysletiker som skulle leke voksen gammal dysletiker? Gammal er grei nok, men dysletiker? Haha. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg syntes vi må slutte å mobbe han han er også et menneske å har retigheter å kan gråteå vil bare ha en bok sånn å lese i når han hjelper folk å sånn =D (: :D Håper dere er smarte nå. Haha, dette var jo det morsomste Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Trolig bare en 10 år gammal dysletiker som skulle leke voksen Virker sånn. Irriterer meg med folk som skriver setninger med masse smilies, uten store bokstaver i begynnelsen av setninger, skrivefeil overalt, o.l. Og så kommer det en person som siterer deg og skriver slikt du beskrev den med påfølgende . Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ønsker han lykke til med boken xD Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 en av tingene jeg likker med diskusjon.no ær at det ike er så mange dylspektikere hær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå