Aafloey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som vet om det kommer enda en film? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Man må vel se box office resultatene på AvP2...men dette gjelder vel bare for USA siden hollywood generellt driter i resten av verden...hvordan har den gjort det over dammen? Jeg sitter på jobb og får ikke sjekket. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Okey, jeg så akkurat 2'ern og etter slutten å dømme så skulle man tro det dukka opp en 3'er...? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har ikke sett den enda, regner med til helga... men med filmer i dag så legger de jo så og si alltid til en åpen ending slik at det er mulighet for fortsettelse.... men om filmen bomber totalt er det jo ikke sikkert at det er noen investorer som vil satse penger på en del 3 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja det gjør det, sett traileren på TV3 eller viasaqt 4 eller noe sånt. trur den heter Alien vs. Predatoor Requim Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ja det gjør det, sett traileren på TV3 eller viasaqt 4 eller noe sånt. trur den heter Alien vs. Predatoor Requim Det er traileren til 2'ern det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Okey, jeg så akkurat 2'ern og etter slutten å dømme så skulle man tro det dukka opp en 3'er...? Det er klassisk for slike "vs" sjanger. Hele dette konseptet er tatt fra tegneserier som "Spider-Man", "Superman" og selve filmen er løst bassert på "Aliens vs Predator" tegneserien. De har alltid vært laget for underholding og morro. Det er synd at mangen ikke fatter det og bedømmer filmene som et seriøst media sånn som Alien og Predator filmene egentlig er, mens AvP er ikke. Det kommer sikkert en 3er, men det blir noen år til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå