Gå til innhold

HJELP! klarer ikke bestemme meg for hvilken iPod jeg skal kjøpe :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
touch ftw!

Du bør velge touch pga du kan bruke den på internett, det er touch seff, kult design osv.

Classic: Det jeg kan si her er jo at du får mer plass 80 ellrt 160 gig.

KOmmer ann på hvilke spesifikasjoner du trenger

Hvor kan jeg finne den billigste touch'n ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
touch ftw!

Du bør velge touch pga du kan bruke den på internett, det er touch seff, kult design osv.

Classic: Det jeg kan si her er jo at du får mer plass 80 ellrt 160 gig.

KOmmer ann på hvilke spesifikasjoner du trenger

Hvor kan jeg finne den billigste touch'n ?

lommemannen-kripos.no ^^

(prøv prisguide.hardware.no)

Lenke til kommentar
jeg hadde også gått for ipod touch,

Men 16G koster jo .. nesten alt for mye, men 8G er kanskje litt liten plass? eller?

Har jeg plass til over 1000 sanger + noen filmer på 8G ? :)

Jeg kunne fått Touch, men valgte til slutt Classic. Det avgjørende for meg var den gode lagringsplassen, samt at Touch ikke kan "manøvreres" mens den ligger i lomma. Det var ihvertfall et viktig kriterie for meg!

Hva mener du med at "Touch ikke kan "manøvreres" mens den ligger i lomma." ?

Lenke til kommentar

Når jeg hører på iPod mens jeg er ute liker jeg å starte/stoppe, bytte sanger og skru volumet på iPoden opp eller ned uten å ta den ut av lomma! Raskt og lett!

Med Touch må iPoden opp av lomme, og du må skyve opp "hold" for å bytte. Litt mer tungvint! Såklart, hvis det ikke er noe problem, du ikke har behov for noe spessielt stor lagringsplass, så tenker jeg Touch vil være veien å gå! Prisen er dog noe høyere enn Classic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Når jeg hører på iPod mens jeg er ute liker jeg å starte/stoppe, bytte sanger og skru volumet på iPoden opp eller ned uten å ta den ut av lomma! Raskt og lett!

Med Touch må iPoden opp av lomme, og du må skyve opp "hold" for å bytte. Litt mer tungvint! Såklart, hvis det ikke er noe problem, du ikke har behov for noe spessielt stor lagringsplass, så tenker jeg Touch vil være veien å gå! Prisen er dog noe høyere enn Classic.

synd ingen selger fjernkontroller for 2-30 kr og oppover

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...