Gå til innhold

De nye iPhone-funksjonene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet når vi kan forvente at iPod Touch leveres med v1.1.3 her i landet?

Tenkte å stikke innom DigitalImpuls i morgen å plukke opp en, ettersom jeg ikke gidder å vente på iPhone lengre.

Men hadde jo vært kjekt om den alt var v1.1.3, nå som Apple skal være så griske å kreve penger for en oppdatering. :nei:

Jeg tror kombinasjonen iPod Touch + Nokia N95 kanskje er bedre enn iPhone uansett :yes:

Lenke til kommentar
Vanlig minijack?

Slik jeg ser det:

iPod Touch er en GOD mp3 spiller

iPhone er en DÅRLIG mobiltelefon

...når du sammenligner med tilsvarende produkter.

iPhone har nå for ordens skyld vanlig mini jack, den er bare nedsenket i mobilen slik at spillere med tykk plast rundt pluggen uheldigvis ikke kommer til.

Synes for den del også at iPhone er en veldig god mobiltelefon, samtidig med at den har samme "iPod-funksjonalitet" som iTouch.

Ja, den har samme iPod funksjonalitet, og det er derfor det er så synd at iPhone prøver å være en telefon og ikke en mp3 spiller. Akkurat nå prøver den å være noe den ikke klarer å oppnå. Foresten så er det slett ingen "vanlig" minijack når du ikke får et standard koss headset (f.eks.) inn i telefonen.

Jeg tror kombinasjonen iPod Touch + Nokia N95 kanskje er bedre enn iPhone uansett :yes:

Veldig enig med deg der :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når vi kan forvente at iPod Touch leveres med v1.1.3 her i landet?

Tenkte å stikke innom DigitalImpuls i morgen å plukke opp en, ettersom jeg ikke gidder å vente på iPhone lengre.

Men hadde jo vært kjekt om den alt var v1.1.3, nå som Apple skal være så griske å kreve penger for en oppdatering. :nei:

ser ikke bort fra det, men ett alternativ kan være en N800, 2 solide SDHC minnekort og innstallasjon av canola eller tilsvarende programvare.

to av disse og en har 16GB lagerplass, og når 16GB brikkene kommer i salg så kan en bytte til dem ;)

og en kan da bruke N95 sin 3g oppkobling via bluetooth til å surfe når en er utenfor wifi-dekning.

pokker og, en får til og med im (pidgin pr i dag om en ikke sverger til jabber/googletalk, men dem jobber med en oppdatering til den innebygde klienten slik at den kan bruke pidgin bibliotekene) og epost.

skype er også en mulighet...

men ja, om touch hadde hatt bluetooth, og sdk så vel...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...