Jonna_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har nå montert mitt nye Sapphire Radeon HD 2900 i maskina og installert programvaren som fulgte med. Men jeg det ser ut til å være noe som ikke stemmer... I enhetsbehandling kommer det opp "PCI device" under andre enheter merket med utropstegn. Hva kommer dette av? Er det noe jeg har glemt å installere eller konfigurere for at alt skal bli riktig? Håper noen kan komme med råd på dette området, takk. Lenke til kommentar
Jonna_ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ingen som har noen tips å komme med? Jeg må også informere om at jeg har oppdatert driverne til de nyeste fra ati. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du kan jo prøve å gjøre noe sånt: Avinstallere alt som har med ATI å gjøre og restarte. (Kan gjøres via kontrollpanel) Installere alt på nytt (altså bare dobbeltklikke den siste driverpakken), bør forsvinne :S Lenke til kommentar
Jonna_ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Prøvde denne metoden uten at det ga noen resultater. Andre forslag? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Installér drivere til hovedkortet. (På nytt, hvis de allerede er installert) Hva står det på egenskapene på de gule spørsmålstegnene? (høyreklikk). Lenke til kommentar
Jonna_ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det står ikke stort i egenskaper, men her er det: PCI Device Enhetstype: Andre enheter Produsent: Ukjent Plassering: PCI-spor 7 (PCI-buss 5, enhet 0, funksjon 1) Gir det noe mening? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fungerer kortet som det skal da? Hvis det gjør det så kan du kanskje overse det som står i enhetsbehandlingen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kan det være et annet kort som ikke er installert? f.eks trødløs nettverkskort? Lenke til kommentar
Jonna_ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er ingen andre kort i som ikke er installert. Slik jeg ser det funker kortet som det skal, men nå vet jo ikke jeg hva jeg kan forvente heller da? Er det noen programmer som kan teste ytelsen på skjermkort? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Enhetstype: Andre enheterProdusent: Ukjent Plassering: PCI-spor 7 (PCI-buss 5, enhet 0, funksjon 1) Ok, da har det ikke noe med skjermkortet å gjøre. Det mest vanlige programmet for å teste skjermkortytelse er 3DMark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå