mcgroven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Crisis Core: Final Fantasy VII til PSP er snart tilgjengelig i Europa. Les mer Lenke til kommentar
enator Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg kan lett si: gleder meg, gleder meg og jeg gleder meg.. dette er nok det spillet jeg har ventet på lengst (siden 98) i H jeg gleder meg.. beklager idiotisk post, måtte bare få det ut.. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kommer nok til å kjøpe psp lett bare for dette spillet. FF7, mitt favorittspill nr. 1! Endret 16. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
nasum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Wow.. Dette er hittil den eneste grunnen jeg virkelig er gla for at jeg fikk en psp gitt tror jeg totalt har brukt en 200-300 timer på ff7. Håper denne er like bra som orginalen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nasum: Det er umulig å lage et spill som er like bra som VII Ser ut som om jeg må kjøpe/få lånt meg en PSP til våren, da.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Må nok få meg en ny PSP jeg også (den gamle er ødelagt). Dette tror jeg blir stort. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Uff, kjipt jeg ikke har noen mulighet til å repetere 7 før dette kommer... Men det skal lett kjøpes læll! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får handle inn en lite for det her og god of war! blir en god vår for psp! Lenke til kommentar
E_v_e_n Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE! Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For å si det mildt: Final Fantasy VII er grunnen til at jeg hele tatt liker spill overhodet, dette er spillet ALLE spill må sammenlignes mot. Det er EPISKT. Dette her skal jeg så jævlig ha meg !!! Kjøper to eksemplarer, ett for å henge og ramme inn på veggen i hvitt gull. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ett av årets virkelig store høydepunkter dette her. Crisis Core er selve hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg en PSP, så dette ser jeg veldig fram til. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 På tide å skaffe seg PSP nå Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lett etter en grunn til å kjøpe PSP, og her var den jammen. Har aldri kunnet få nok FFVII, spilte det igjennom nok en gang i julen, med en liten tåre i øyekroken. Dette må bare bli episk.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE! Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt Prøv å legg opp en brukeranmeldelse det ville vært supert. Dette er det nest mest etterlengte PSP spillet for meg, etter KH: Birth by Sleep. (Mere info om KH her: http://www.pspfanboy.com/category/kingdom-hearts/) Endret 16. januar 2008 av Erik1992 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er slike spill PSPen sårt trenger. Til nå har det vært et labert spillutvalg til den, deriblant mange remakes. Spørs om ikke salgstallene til PSPen skyter seg forbi DSen til våren pga dette, og spillutviklere dermed åpner øynene og satser mer på å utvikle nyskapende spill til PSPen. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg veit, teit spørsmål, men er dette en remake av FF VII eller bare en fortsettelse? Men dette skal nok skaffes, siden alle sier det er så bra, så må jeg vel det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er en prequel, altså historien utspiller seg i tiden FØR hendelsene i Final Fantasy VII. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gleder meg noe grusomt til det her bare synd pspen er ødelagt så må vel ha en ny en Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det der vil være den eneste grunnen jeg kommer til å kjøpe PSP, men uansett, Final Fantasy VII er absolutt det beste spillet jeg har vært borti noensinne. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kommer nok til å kjøpe PSP fra USA og handle spill på vgp.ca pga dette. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg