Gå til innhold

Tg billetter og svartebørs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva pokker er feil med svartebørssalg???

 

I andre topics skryter av hvor mye dere greide å loppe uvitende kjøpere for da dere solgte den utdaterte maskina deres på QXL.no. Synes det ligner mye...

 

De fleste er i mot svartebørssalg helt til de har en billett sjøl, da gir de f*.

 

:grumpy:

Lenke til kommentar

Må være litt enig med goggen... Hva er egentlig galt? Ingen tvinger dere til å kjøpe bilettene fra den personen, han setter bare en pris på noe som er sitt, og du kan kjøpe det for den prisen hvis du gidder. Han kommer uansett til å returnere billettene til Partyticket hvis han ikke for solgt dem, for hvem vil vell ha mange ekstra billetter?

 

Samme som greia på QXL, ingen tvinger deg, de bare tilbyr deg... :-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva pokker er feil med svartebørssalg???

 

I andre topics skryter av hvor mye dere greide å loppe uvitende kjøpere for da dere solgte den utdaterte maskina deres på QXL.no. Synes det ligner mye...

 

De fleste er i mot svartebørssalg helt til de har en billett sjøl, da gir de f*.  

 

:grumpy:

 

"Svartebørssalg" av en eller to biletter som man plutselig får tilovers er greit, men det folk ikkel liker er folk som kjøper opp masse biletter, der det eneste målet er å selge de videre med fortjenste. Dessuten er en TG-biletter en begrenset ressurs, da er det ikke like lett å bare ikke kjøpe, i tilegg er det færre biletter igjen til de ærlige sjelene. PCer er ikke en begrenset ressurs (ihvertfall ikke i samme grad), så der stiller saken seg annerledes (selv om det er moralsk tvilsomt å svindle folk på slikt også IMHO).

 

AtW

Lenke til kommentar

eh, treige? Nå har ikke jeg nøyaktig oversikt over hvor fort billettene ble rivd vekk i år, men rundt kl 00:00 var nok omtrent alle rivd vekk, og salget startet kl 19:00 hvis jeg ikke husker feil?

Nok å ha dratt på fotballtrening og kommet sent hjem, spist litt mat og sett på tv en stund så er din sjanse borte...

 

On-topic: svartebørs er elendige greier, men jeg må innrømme paradokset det er at mange skryter av sine svindel-salg på qxl, ,men fordømmer svartebørssalget, det er jo i grunn mye av samme sak; overprising.

Det er ikke så mye man kan gjøre med dette, det kommer alltid til å være der, så man får bare anmelde de man ser og la det være..:)

Folk som er så dumme at dem betaler overpris får egentlig skylde seg selv, mitt prinsipp er at jeg ikke betaler mer enn hva prisen er, går ikke det lar jeg heller være...

:grumpy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dette er kanskje et dumt spørsmål... Men må man punge ut med 500+ spenn for en billett hvis man kun ønsker å dra opp dit for å titte litt??

(Dvs stikke inn i hallen og se på livet i et par timer tid... uten å ha med seg noen PC eller sånt... bare se :o )

 

Eller har de noen "tilskuer" billetter også...

 

Kunne godt tenkt meg å stikke opp (hvis jeg er hjemme) for å se noen Bf1942 kamper og myse litt på alt det rare folk lager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...