Gå til innhold

Tg billetter og svartebørs


Anbefalte innlegg

Vil bare minne om at svartebørs salg er i strid med forumets rettningslinjer. Slike poster vil bli stoppet på stedet, og vi vil se ann situasjonen for hva vi gjør med personer som poster disse. Dette gjelder både salg og kjøp. The Gathering godtar heller ikke svartebørs salg av billetter.

 

Hvis dere leser ordentlig på siden til tg og partyticket vil dere få med dere at det antagligvis vil komme flere billetter etterhvert, og disse til en normal pris istedenfor dobbel som vi ser folk prøver å skaffe seg billetter for her.

 

En siste ting jeg må nevne er at det er takket være svartebørs haier det blir færre billetter til salgs til normal pris, så hvis man lar være å kjøpe fra slike vil de til slutt måtte stoppe med denne handelen.

 

Det har også gått rykter om at ptn/tg vil sperre billetter som blir lagt ut for salg på svartebørsen, så vær forsiktig så DU ikke kjøper en slik billett.

 

Les mer her:

http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...ckets/view.html

http://www.gathering.org/tg03/ticketfaq.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er enig at det er helt sykt med svartebørs :grumpy:

Ble litt paff når jeg gikk inn på gathering.org, og fikk øye på at de nesten skrøyt at èn kar kjøpte 122 biletter eller .no

+ at 60 personer kjøpte 1200 biletter til sammen !

 

Det står ikke noe på siden deres i dag.....merkelig.

 

Det var stresstest av PTN... det var meningen å bestile mange biletter

 

-gordito

Lenke til kommentar
en jeg veit om fikk 1000kr og en p3 cpu for en billett! :x

 

Ja du veit om det meste du!Flink azz!

 

Flere enn meg her som syns at mange Veit om folk som gjør ditt og dat..

 

Jaja, kan vel joine klubben jeg,

"..Jeg veit om en som ligger med mette-marit da han håkon er bortreist.."

 

Til han som lurte på ang. avatar:

 

Profiler -> Avatar (?) sikkert

Sikkert ikke vansklig og prøve seg frem!!

Lenke til kommentar
en jeg veit om fikk 1000kr og en p3 cpu for en billett! :x

 

Ja du veit om det meste du!Flink azz!

 

Flere enn meg her som syns at mange Veit om folk som gjør ditt og dat..

 

Jaja, kan vel joine klubben jeg,

"..Jeg veit om en som ligger med mette-marit da han håkon er bortreist.."

 

Til han som lurte på ang. avatar:

 

Profiler -> Avatar (?) sikkert

Sikkert ikke vansklig og prøve seg frem!!

'

 

hvorfor er du frekk? ja jeg vet om en som fikk det. det er galt sier jeg jo, ingen grunn til slik ættitude! gå hemmat!

Lenke til kommentar

Jeg og to andre skal på TG og derfor kjøpte jeg 3 billetter. Men det er ikke sikkert han ene som skal være med kanvære med, reagerer dere da hvis jeg lager en post her inne om at første som svarer får kjøpt billetten? Skal selvsagt ikke ta overpris!).

 

Vet det går an å refuindere billetter men hvis fristen da har gått ut?

 

EDIT: PS: Er ikke på noen måte for svartebørshandel. Var det ikke snakk om at folk som anga folk som selger billetter på svartebørsen skulle få førsterett på billettene?

Lenke til kommentar
Jeg og to andre skal på TG og derfor kjøpte jeg 3 billetter. Men det er ikke sikkert han ene som skal være med kanvære med, reagerer dere da hvis jeg lager en post her inne om at første som svarer får kjøpt billetten? Skal selvsagt ikke ta overpris!).

Ja vi vil reagere på dette. Forumet er ikke et bruktmarked. Skal du selge noe så gå til www.bruktmarked.no. Ved salg av billettene så selg dem tilbake til partyticket.net. Det er det mest rettferdige å gjøre for alle andre som sitter i kø og venter.

 

Tenk hvor glad du ville vært om du plutselig fikk beskjed fra partyticket om at det hadde blitt nye billetter tilgjengelig og at disse var DINE om du ville ha dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...