Gå til innhold

Kalender til datan hvor man kan lagre gjøremål?


2bb1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kunne altså tenkt meg en kalender som er lett forståelig og god i bruk.

Skal brukes til å lagre gjøremål, avtaler, jobbtider samt skolerelatert.

 

Er så distree til tider, at trenger noe jeg kan vende meg til å sjekke om

jeg har gjort alt som skal til.

 

Har lagt ved et bilde av noe som ligner på hva jeg ser for meg:

post-35504-1200486640_thumb.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er alt du treng :)

Ja, den var forsåvidt fin den. Men skulle gjerne ønske å på en måte ha et program som jeg kan starte og få opp noe lignenede bildet i vedlegg (førstepost). Med den kalenderen du linket til, blir det litt tungvindt å sjekke hva som skjer litt frem i tid synes jeg :)

 

Hvis du vil ha det online, er google calender veldig bra, og ligner på det bildet du hadde.

Nei, er på utkikk etter en offline en :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

sindreij: Når jeg tenker meg om, så kan det kanskje være greit med en online-basert, for da får jeg vel tilgang til den overalt hvor jeg måtte ferdes? Altså det er vel slik at jeg lagrer gjøremålene online slik at jeg kan sjekke alle detaljer uansett hvor jeg er?

Lenke til kommentar

Ja, du kan bruke den uansett hvor du er. Bruker google calender selv og er kjempeforøyd. Bruker den blant annet fordi jeg har to pc-er (en laptop og en stasjonær) og da har jeg samme kalender på begge to. Google calender har også en sms-funksjon der du kan få et varsel på sms når du har en avtale (dette er, etter hva jeg har funnet ut, gratis)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei, jeg kunne altså tenkt meg en kalender som er lett forståelig og god i bruk.

Skal brukes til å lagre gjøremål, avtaler, jobbtider samt skolerelatert.

 

En god, gratis og lettforståelig kalender er Mozilla Sunbird. Lastes ned fra http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/ og finnes på mange plattformer og i mange språk.

 

Bruker du Mozilla Thunderbird som e-postklient, finnes Mozilla Lightning som er integrert i Thunderbird. Lastes ned fra http://www.mozilla.org/projects/calendar/lightning/.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...