Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det klassiske skytespillet kommer visst til Live Arcade. Det er ikke første gangen disse ryktene dukker opp, men nå virker de mer troverdige enn noensinne. Det er fordi kilder som står nærme utvikleren 3DRealms har sagt dette til amerikanske IGN. Vi vil veldig gjerne tro dem. I essensen er saken slik: 3DRealms har tidligere uttalt at de definitivt ønsker å slippe klassiske Duke Nukem 3D på Xbox Live Arcade, og nå sies det at denne porten muligens vil faktisk dukke opp i løpet av de nærmeste månedene. Med flerspiller Duke Nukem 3D skal visstnok inneholde en kooperativ modus, og deathmatch med støtte for opptil åtte spillere. Vi tilbrakte usunt mange timer med Duke Nukem 3D på 90-tallet, så en nylansering hadde virkelig gjort oss glade. Det og Goldeneye, som det også stadig vekk ryktes om. Seriøst, det ville vært rått ! Kilde: http://itavisen.no/sak/503948/Duke_Nukem_p%C3%A5_360%3F/ Endret 16. januar 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette er spill nr 2 jeg vil at skal komme på XBL Arcade! Etter Goldeneye64! Dette er klart en god tittel! For det var Duke Nukem 3D som var på N64? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå begynner det å dra seg til her... Dette er jo en ypperlig måte å markedsføre DNF. Er faktisk sånn at jeg begynner å få tro på at vi kan se DNF i 2008/2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 DNF? Den norske forfatterforening? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 DNF?Den norske forfatterforening? Haha. Duke Nukem Forever! *hostn00bhost* Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, eller Did Not Finnish.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 "Gjorde ikke finsk?" Kewlt :] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eg er neste skråsikker på at tom. dama vile jublet om denne kom, håper på det beste. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Håper virkelig dette er realitet.. Satt faktisk og spilte Duke Nukem 3D i går "Its time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum!" Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ooo :---D det hadde vært gøy! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 "Blow it out your ass!" Noen som savner de vanvittige kommentarene til Duke Nukem? Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sykt bra!! Håper det kommer Jeg var stor fan av Duke Nukem 3d på 90 tallet! Jeg husker jeg hadde 2 PC-er jeg spilte dette på. (en 486 133mhz med 32 MB ram og en Pentium 233 Mhz med 64 MB ram) De var koblet sammen med en COM kabel jeg hadde dratt fra 1. til 2. etg gjennom et hull faren min borret i gulvet der vi bodde før! hahaha det var tider det. Jeg spilte hver dag med en kompis på skolen jeg gikk på. Jeg var også flittig bruker av map editoren, og jeg laget ungdomskolen min (ihvertfall en passe bra etterligning) som et map. Jeg brukte vel over 50 timer på å lage og utvikle det map'et. Haha, det var tider det ja *mimrer* Jeg husker jeg pleide å lage hemmelige rom på det map'et som inneholdt full helse, armor og alle våpen + MASSE ammo. Også lot jeg være å si ifra om det til kompisen min. Men etterhvert fant han de hemmelige rommene, da laget jeg bare nye. JUKS! Jeg laget også barneskolen vår etterhvert som lå ved siden av. Savner Duke 3d gitt Spiller det i ny og ne på dosbox, men hadde vært kulere å få det på konsoll , spessielt xbox 360;))) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sykt bra!! Håper det kommer Jeg var stor fan av Duke Nukem 3d på 90 tallet! Jeg husker jeg hadde 2 PC-er jeg spilte dette på. (en 486 133mhz med 32 MB ram og en Pentium 233 Mhz med 64 MB ram) De var koblet sammen med en COM kabel jeg hadde dratt fra 1. til 2. etg gjennom et hull faren min borret i gulvet der vi bodde før! hahaha det var tider det. Jeg spilte hver dag med en kompis på skolen jeg gikk på. Jeg var også flittig bruker av map editoren, og jeg laget ungdomskolen min (ihvertfall en passe bra etterligning) som et map. Jeg brukte vel over 50 timer på å lage og utvikle det map'et. Haha, det var tider det ja *mimrer* Jeg husker jeg pleide å lage hemmelige rom på det map'et som inneholdt full helse, armor og alle våpen + MASSE ammo. Også lot jeg være å si ifra om det til kompisen min. Men etterhvert fant han de hemmelige rommene, da laget jeg bare nye. JUKS! Jeg laget også barneskolen vår etterhvert som lå ved siden av. Savner Duke 3d gitt Spiller det i ny og ne på dosbox, men hadde vært kulere å få det på konsoll , spessielt xbox 360;))) Haha, god fortelling På den tiden var jeg dessverre litt for ung for sånt Men, jeg husker stefaren min på den tiden spilte det hele tiden, og jeg husker han satt og lagde maps i editoren Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sykt bra!! Håper det kommer Jeg var stor fan av Duke Nukem 3d på 90 tallet! Jeg husker jeg hadde 2 PC-er jeg spilte dette på. (en 486 133mhz med 32 MB ram og en Pentium 233 Mhz med 64 MB ram) De var koblet sammen med en COM kabel jeg hadde dratt fra 1. til 2. etg gjennom et hull faren min borret i gulvet der vi bodde før! hahaha det var tider det. Jeg spilte hver dag med en kompis på skolen jeg gikk på. Jeg var også flittig bruker av map editoren, og jeg laget ungdomskolen min (ihvertfall en passe bra etterligning) som et map. Jeg brukte vel over 50 timer på å lage og utvikle det map'et. Haha, det var tider det ja *mimrer* Jeg husker jeg pleide å lage hemmelige rom på det map'et som inneholdt full helse, armor og alle våpen + MASSE ammo. Også lot jeg være å si ifra om det til kompisen min. Men etterhvert fant han de hemmelige rommene, da laget jeg bare nye. JUKS! Jeg laget også barneskolen vår etterhvert som lå ved siden av. Savner Duke 3d gitt Spiller det i ny og ne på dosbox, men hadde vært kulere å få det på konsoll , spessielt xbox 360;))) Tenk om det hadde vært nå du hadde gjort dette ? Da hadde du vel blitt buret inne som gal potensiell skolemassakre kandidat. Nei verden har forandret seg. Likte godt når du så inn i speilet med Duke i spillet og han "Damn I look good". Stripperne var også kule, da du kunne gi dem penger. De skulle bare også hatt noen som var helt nakne da det hadde passet enda bedre inn med stemningen i spillet sånn ellers. Duke nukem var vel en slags moderne Obelix på villsvin jakt. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ventrilo Harassment - Duke Nukem Style er hen hillarius film! Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ahh, det ville vært rått! Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tenk om det hadde vært nå du hadde gjort dette ? Da hadde du vel blitt buret inne som gal potensiell skolemassakre kandidat. Det tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå