Esukiru Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er da på Frostwhisper og søker en raiding guild som vil ta imot en NE Priest. Har litt blandet gear. Noe er fra kara og noe er fra heroic instances og normal. Har ikke noe særlig med engame erfaring, men har holdt på litt i Karazhan. Er da healer og raider så ofte som det kreves eller som jeg har tid til. Link til Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Alatariel Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er nok dessverre ikke fra Frostwhisper men lurer litt. Hvorfor bruker du intellect gems? Hvorfor er dine professions så lave? Hvor ofte spiller du og hvor mange raids kunne du raidet i uken? Hvorfor Alchemy og Herbalism når du kan ta Tailoring og Herbalism. Dermed få det flotte primal mooncloth settet? (Shoulders, robe, belt). Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Vel, for ikke så lenge siden ble min konto hacket og med alt for lite gull, så har jeg ikke gjort så mye enda men jobber med saken. Den som hacket kontoen skiftet profession og brukte/slette alt gullet mitt. Men det rare er at gearet var fortsatt der og gems var skifta ut Hvor ofte spiller du og hvor mange raids kunne du raidet i uken? hver dag egentlig hvis det ikke kommer noe i veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå